Guitar Hero: Aerosmith-trailer

Robot
Medlem
Guitar Hero: Aerosmith-trailer

Blir till att testa detta minnsan. GH spel kan man aldrig få för mycket av. Förutom trean då...

Medlem

Riktigt nice!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

MFC
Medlem

Mycket trevligt


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

vilken skit. seriöst. varför inte göra nått med led zeppelin ,jimi hendrix, rhcp, deep purple eller nån annan som gjort BRA låtar


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Hah. Dom skulle kunna släppt ett litet expansion pack istället för typ 200kr.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

jag vill ha mer guns roses låtar och mer metallica/ nirvana låtar till GH3 :/

Och ironman med black sabbat synd att det släpptes till GH1

Inaktiv

gillar Aerosmith som fan! men ett hellt GH baserat på dom ? nja, håller med boomer, ett expansion med lite variation på artister istället tack!

Medlem
Skrivet av Ådi:

gillar Aerosmith som fan! men ett hellt GH baserat på dom ? nja, håller med boomer, ett expansion med lite variation på artister istället tack!

men det är inte bara aerosmith..typ massa andra band också...

Inaktiv
Skrivet av Pojii:
Skrivet av Ådi:

gillar Aerosmith som fan! men ett hellt GH baserat på dom ? nja, håller med boomer, ett expansion med lite variation på artister istället tack!

men det är inte bara aerosmith..typ massa andra band också...

Jasså, då har jag missuppfattat hela konceptet :$ Får leta upp en låtlista

Inaktiv

Det luktar April-Skämt

Medlem
Skrivet av Johan_bad:

Det luktar April-Skämt

Nepp, detta är på riktigt, har varit tal om det rätt länge nu.

Skrivet av Ådi:
Skrivet av Pojii:
Skrivet av Ådi:

gillar Aerosmith som fan! men ett hellt GH baserat på dom ? nja, håller med boomer, ett expansion med lite variation på artister istället tack!

men det är inte bara aerosmith..typ massa andra band också...

Jasså, då har jag missuppfattat hela konceptet :$ Får leta upp en låtlista

Vad jag läst så kommer varje "spelning" att inledas med 1-2 låtar av andra band för att sedan avslutas med 3-4 Aerosmith låtar som man måste klara för att gå vidare.

Har man redan en GH-gura så kan man ju fundera på detta spel, tror dock inte det blir många som pungar ut med 600 plus spelet för att få lira lite Aerosmithlåtar. Hoppas det kommer fler bandspecifika utgåvor dock, finns ju en hel del potential i det tror jag.

/ LordDaimos

PaZ
Medlem

Hittade en låtlista, det är typ 2/3 Aerosmith. För oss som redan hatar "same old song and dance" i Gh3 så är det här inte aktuellt

Medlem

Bara Sweet Emotion är med så är jag nöjd

1
Skriv svar