Medlem
Nytt Tangentbord

Nu har jag äntligen beställt en ny dator, och med den så kommer också en gamer mus och musmatta. Så slog det mig om jag ska använda en bra mus så måste jag ju ha ett bra tangentbord, jag är på jakt efter ett tangentbord som är skönt att skriva på och spela så klart det ska också ha "multimediaknappar" som t.ex. höj/sänk volymen och next track.
Piset ska inte vara högre än 350kr, om det lyser så är det bara trevligt men absolut inget krav.

Tack och hej leverpastej

Medlem

De är ett av de tangentborden jag har kollat på. Kommer antaglien bli ett sånt om ingen annan har nått skönt att rekomendera.

Inaktiv

Fall för grupptrycket! Köp Media Elite!


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem

Bara om du köper WIDE skärm!!

Medlem

Själv blir det nog ett "platt" tangentbord till nya burken, blir sån skön känsla när tangenterna är slimmade till max. Bara synd att såna tangentbord oftast inte har några mediaknappar.


signatur
Medlem

har en ultrax media keyboard som är slimmad, visste inte ens att den hade media-knappar, men där ser man
köpte den dock för att den är så slimmad.


signatur

thank you, come again

Medlem

Vet inte riktigt om jag vill ha slimmat eller inte har en laptop som jag skriver på frekvent men att spela på ett slimmat de e en annan femma lätt att trycka fel och döda alla sina polare

1
Skriv svar