Medlem
Sorg

Kvällen har blivit natt och jag surfar runt på svenska spelsajter och bloggar, läser om döden och funderar på efterlivet. Det gör ont, väldigt ont, för jag älskade verkligen Super Play. Tidningen som den är nu och som den kommer vandra ner i graven inom en snar framtid som är tidningen jag själv skulle vilja läsa. Framför allt Gränslöst-sektionen saknar motstycke inom svensk speljournalistik, och det är mycket tack vare eldsjälarna bakom, Tommy Preger och Johan Henriksson. Artiklarna har bara blivit bättre och bättre och själv tyckte jag mig precis, äntligen fått hum om det här med att skriva recensioner.

Den lille parveln inom mig som läst tidningen sedan han mycket riktigt var en liten parvel har också ont. Så mycket historia, så mycket glädje, som helt plötsligt ska summeras ihop, istället för att fortsätta ge.

Som norrlänningarna säger: det är inte lätt när det är svårt.

Så är det.

Så är det.

#blogg

Medlem
Sorg

Ni har gjort ett grymt jobb. SP har varit nummer 1 sedan jag slutade läsa Highscore (detta av väldigt naturliga anledningar) tillförmån för Super Power/Superplay

Medlem

Se till att hålla oss uppdaterade med vad du pysslar med Jonas!

Dina texter har alltid legat mig varmt om hjärtat och rentav varit inspirerande, om jag får ta så stora ord i mun.

Tack, ni är snälla. Vi får se vad som händer.


signatur

Kittens are for real!

Medlem

Jag vill se podcasten "The Hattman show!"

Men om sidan finns kvar och ni kommer börja publicera artiklar samt recensioner, kan man kanske räkna med att du kontributar?


signatur

Upon a soapbox of nerdom.

Inaktiv

Ja vad fan säger man...

Tragiskt, är det enda jag kommer på.

Håll hårt i hatten vännen, vinden mojnar så småningom.


signatur

Insert Coin

Inaktiv

Jag kan fortfarande inte fatta att det är sant. Sitter dessutom och lyssnar på Starsailors låt "Tell me it's not over", och...man kan ju alltid hoppas att det inte är helt över än.
Tack Jonas, för dina underbara texter i Sveriges bästa tidning! Och snälla, sluta ALDRIG att blogga =D


signatur

Will there ever be a boy born who can swim faster then a shark?

Medlem

Åhh, the Hattman Show! Jag vill vara gäst!

Men fan, det känns helt efterblivet att vi verkligen kastar ut skribenter som dig, Johan, Preger m fl i kylan - det borde inte vara tillåtet.

Inaktiv

Starta en ny tidning då!


signatur
1
Skriv svar