Medlem
G15 HJÄLP

Jag har precis köpt ett tangentbord som kostade mig fan 800 kr. Det heter G15. Det som man vill ha med det här tangentbordet är ju LCD-skärmen. Jag ville ha det här tangentbordet för jag ville se min stats och såna grejer på LCD-skärmen. Men hur får jag det??? Jag vill ha det till F.E.A.R., css och cs. Går att få?? Ha det bra alla där ute som läser det här

Kram Andreashal91


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

du vill se alltså stats inneifrån spelen på själva LCD skärmen? det tror jag inte kommer gå, om inte tillverkar företagen bestämmer sig för att lägga till Logitech G15 tangentbord stöd i spelen.

Medlem

Men det ska finnas har jag läst om. Så det måste finnans någon stanns?? Men min polare kan c++ så han ska programmera lite åt g15. Om det funkar så kan jag fråga om jag kan dela med mig av dom där grejerna till spel. (sats och såna grejer till lcd-skärmen)


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Inaktiv

Man kan väl tanka configs till det?


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem

Jo det går. tror det ska vara lgp format eller något vadå då????


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Inaktiv

Äntligen får jag skriva detta:
Google is your friend! www.google.com
Kolla BF2.se i forumen också...


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem

http://www.g15mods.com/forum/
Kolla här finns stats program för bf2 som jag själv kör med.

Gen
Medlem

Prey och WoW är två spel jag vet har "inbyggt" stöd för G15.

Medlem

autoassault har inbyggt stöd också med stats möjligheter etc.

cs finns det addons till för att se stats etc.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Okej.... Men någon som vet om det finns till F.E.A.R.????


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

1
Skriv svar