Gratisliret Last of the Patriots II hos FZ

Robot
Medlem
Gratisliret Last of the Patriots II hos FZ

Gratis är väl alltid gott.. Men snälla? fallout graffik i dagsläget, jag tror inte det spänner så många ögon.

Medlem

Ha. Det här spelet är superhäftigt.


signatur

lootskin@hotmail.com

Inaktiv

Grafik är inte allt, men snälla....Får väl ta å testa på bärbara när man inte har något bättre för sig. Någon som testat spelet?

Medlem
Skrivet av PvtNils:

Grafik är inte allt, men snälla....Får väl ta å testa på bärbara när man inte har något bättre för sig. Någon som testat spelet?

Jag spelade det första. Om man struntar i grafiken (vilket jag tycker är underskön, älska 8bit ) så är det en bra upplevelse.

Men av nån anleding är huvudkaraktären en vit ruta för mig. Hoppas det är fixat i tvåan.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Medlem
Medlem

Varför inte, ger retro över det hela


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem
Skrivet av Hannu87:

orka

Du kanske ska skita i att kommentera om du inte har något bättre att säga?

Medlem

Ser förbannat fräsht ut i dagens spelvärld.

Medlem

Ska testa ettan först. Fanns på hemsidan också.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Inaktiv

kul! trodde aldrig att det skulle komma en tvåa. får väl köra det nån gång när man är extremt ledig

Medlem

Äntligen, vad jag har väntat


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

wait what... berättande och mening i ett spel? Måste testas!

Medlem

Tvåan funkar inte för mig, har provat köra igång det 4 gånger nu, varje gång så kommer jag en sekund längre in i den första filmen, för att sen få felmedellande och sen så stängs det av.

Någon som vet vad felet kan vara?

Edit ; fixade nu, satte kompabilitetsläge på 98.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Ok

Om man ska göra ett spel utan snygg grafik, utan bra ljud, utan bra spelkänsla, utan intressant stridssystem, och bara koncentrera sig på storyn, så måste fan storyn vara bättre än en B-action från 80-talet.

De flesta Arnold-rullarna har bättre skriven story och dialog än så här.

Jag tror spelskaparna siktade på de klassiska äventyrsspelen och textäventyren, men de hade, till skillnad från det här spelet, talangfulla historieberättare.

*gäsp*


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

körde 1an.. var väl inget att hänga i julgranen men ska köra tvåan iaf


signatur

[spoiler] mööp[/spoiler]

Skrivet av HYBRiS:

Ok

Om man ska göra ett spel utan snygg grafik, utan bra ljud, utan bra spelkänsla, utan intressant stridssystem, och bara koncentrera sig på storyn, så måste fan storyn vara bättre än en B-action från 80-talet.

De flesta Arnold-rullarna har bättre skriven story och dialog än så här.

Jag tror spelskaparna siktade på de klassiska äventyrsspelen och textäventyren, men de hade, till skillnad från det här spelet, talangfulla historieberättare.

*gäsp*

Det är ju gjort av en enda kille och meningen med spelet är ju inte direkt att göra ett roligt och underhållande spel utan att sparka mot grafikhetsen.

Har bara testat i fem minuter men jag gillar det. Det påminner lite om gammal punk, ett riktigt antispel om man säger så. DIY!!

Medlem

Tyckte inte 1:an var bra, tänker inte testa 2:an

Medlem
Skrivet av Gröna Bananer:

Det är ju gjort av en enda kille och meningen med spelet är ju inte direkt att göra ett roligt och underhållande spel utan att sparka mot grafikhetsen.

ett spel som inte ska vara roligt eller underhållande? det kan väl inte stämma? varför spela ett tråkigt, uttråkande spel?

Medlem
Skrivet av Gröna Bananer:
Skrivet av HYBRiS:

Ok

Om man ska göra ett spel utan snygg grafik, utan bra ljud, utan bra spelkänsla, utan intressant stridssystem, och bara koncentrera sig på storyn, så måste fan storyn vara bättre än en B-action från 80-talet.

De flesta Arnold-rullarna har bättre skriven story och dialog än så här.

Jag tror spelskaparna siktade på de klassiska äventyrsspelen och textäventyren, men de hade, till skillnad från det här spelet, talangfulla historieberättare.

*gäsp*

Det är ju gjort av en enda kille och meningen med spelet är ju inte direkt att göra ett roligt och underhållande spel utan att sparka mot grafikhetsen.

Har bara testat i fem minuter men jag gillar det. Det påminner lite om gammal punk, ett riktigt antispel om man säger så. DIY!!

Eehh... Att göra ett roligt och underhållande spel gjort av en enda kille är ju HELA poängen. Han ville ju visa att det gick att göra ett roligt och underhållande lir utan grafik. Så nu vet du.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem
Skrivet av Detrol:

Gratis är väl alltid gott.. Men snälla? fallout graffik i dagsläget, jag tror inte det spänner så många ögon.

Spelglädje min vän.. spelglädje.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Skrivet av Deathwisher:

Eehh... Att göra ett roligt och underhållande spel gjort av en enda kille är ju HELA poängen. Han ville ju visa att det gick att göra ett roligt och underhållande lir utan grafik. Så nu vet du.

Jag menade inte att spelet var tråkigt. Det jag menade med "meningen med spelet är ju inte direkt att göra ett roligt och underhållande spel utan att sparka mot grafikhetsen", är precis det du skrev fast med andra ord... nästan

Medlem

Tycker grafiken ser ut att ha lite atmosfär enligt screnshotsen.
....men jag orkar ändå inte testa nu eftersom ni säger att storyn är dålig.

Medlem

Detta var roligare än Crysis iaf.. och kanske även snyggare

Medlem

funkar ej för mej kommer upp ett fel efter 2 min i spelet!!!!!!!

1
Skriv svar