Fyra filmer från Mass Effect

Robot
Medlem
Fyra filmer från Mass Effect

haha, nr.4 var bara för att svina alla moral-kärringar i USA xD

Inaktiv

Lol @ sista filmen? Mysigt.


signatur

dare to be bold

Inaktiv

hade varit kul om dom sagt "oki thats enough fox is watching"

Medlem

Mumma... har spelat skiten ur 360 versionen. Ska göra samma sak med PC utgåvan hehe. Ännu en anledning att spela tidernas bästa spel, alla kategorier.


signatur
Medlem

hah, kommer ni ihåg uppståndelsen som hände om denna sexscen, det var ju ingenting jämfört med var som finns på tv och i filmer!

Medlem

Välj valfritt L Word avsnitt t.ex.

Men fattar inte hur folk kan hypa Mass Effect så mycket. Var ju inget speciellt, enda som var välgjort var typ bakgrundsstoryn och själva universumets uppbyggnad men spelmekaniken var inte speciellt bra, till och med riktigt dålig på sina ställen.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Oh, den sista var riktigt nice.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Beware! De försöker hjärntvätta oss med sex! Vill... ha.. spel.. vill ha.... måste motstå..


signatur
Medlem

ska bli intressant att testa dehär spelet.. se om det verkligen är nått att ha eller om det bara är något revolutionerande i konsolvärlden (som ligger ett antal år efter pcvärlden känns det som).. gears of war som blev så förjävla hyllat var ju pure shit, en sak som är säker

Medlem

Sex med aliens har blivit min nya fetish.

Medlem

man kan köra en female character så blire girl on girl haha


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Skrivet av melachi:

man kan köra en female character så blire girl on girl haha

mmmmysigt


signatur
Medlem

Hihi


signatur

Killzone 2 förhandsbokat! : DD

Medlem

Är lite småsugen på att skaffa detta till PC också. Har redan spelat igenom det hundra gånger på 360n men det vorre skoj att lira spelet utan att få disc error hela tiden. Jävla 360 som bitchar hela tiden.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

Nr4 bästa filmen :D,
Blir helt klart att införskaffa detta spel :),
gud har en hel del spel man ser fram emot , fruktar glömma bort vissa titlar

Medlem
Skrivet av Katana:

ska bli intressant att testa dehär spelet.. se om det verkligen är nått att ha eller om det bara är något revolutionerande i konsolvärlden (som ligger ett antal år efter pcvärlden känns det som).. gears of war som blev så förjävla hyllat var ju pure shit, en sak som är säker

Om du ogillar Gears of War så lär du kanske inte gilla striderna i Mass Effect då dom är LITE av samma stil.

Personligen så tycker jag faktiskt att striderna i Mass Effect var mycket mer varierade och taktiska. Mot slutet så blev jag ganska trött på striderna i Gears of War. Det blev liksom väldigt enahanda. Det kände jag aldrig när jag körde Mass Effect.

Sen har kanske inte Mass Effect samma finslipade kvalité på striderna som GOW, men jag föredrar ändå striderna i ME.

Sen om man kollar på Mass Effect i sin helhet så är det ett helt fantastiskt spel.

Medlem

Äh, lite mera hardcore i sexscenen! ( )

Iallafall, ska bli intressant och se hur PC versionen blir.

Medlem

det här spelet är så grymt bra! (L)

Inaktiv

Vänta nu.. Var det för den sista scenen fundamentalisterna sket på sig av skräck för? jag har för helvete sett hetare saker i Elloskatalogen:P

Medlem

Usch; kan inte kolla på den sista filmen utan att bli *förbannad* på "psykologen" som de hade hos fox som rackade ner på spelet...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

NAKENCHOCK! LÄSARNA RASAR! GUYBRUSH THREEPWOOD I KRISMÖTE I NATT!

Medlem
Skrivet av Nameless_Maggot:

Vänta nu.. Var det för den sista scenen fundamentalisterna sket på sig av skräck för? jag har för helvete sett hetare saker i Elloskatalogen:P

Jo, men Elloskatalogen är nog riktig jävla bizarre hardcore inom vissa läger. Känns som man e på väg tillbaka till viktorianska eran, där man inte fick ha en bordsduk kortare än hela vägen till golvet. Männen kunde ju tända på benen.

Blir så trött på moralkonservatism...


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Inaktiv

Verkar värdelöst, det är inte intuitivt att dutta fram sina kompanjoners framfart i mitt tycke, dom skulle använt systemet med follow/stay/attack etc istället.

KoP
Medlem
Skrivet av Orbek:

Verkar värdelöst, det är inte intuitivt att dutta fram sina kompanjoners framfart i mitt tycke, dom skulle använt systemet med follow/stay/attack etc istället.

Äsch, låt ai-spelarna sköta sig själva. Har fungerat hur fint som helst dom gånger jag lirat igenom spelet (3 gånger).

Medlem

Styrningen av ai polarna är ju just en av de största svagheterna i orginalet och det som visades här verkar ju bara marginellt bättre. otroligt klumpigt och helt meningslöst.

Fattar inte varför dom skippade systemet som verkade så lovande i de tidigare filmerna, det hade ju gjort fighterna åtminstone lite intressanta. Istället blev striderna mindre taktiska än Doom och fienderna dumma som stenar...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Tror att Mass effect kommer att rocka, men vad hänt med riktiga rollspel. Rollspel idag verkar mest vara actionäventyr. Tur att nån gjorde The Wither iallafall

Inaktiv

Det där var verkligen en "TopGun"-sexscen. Man fick ju inte ens se lite k*k eller f***a. Rena barnprogrammet om man jämnför med dagens biofilmer

1
Skriv svar