DeathAdder-tävlingen avgjord

Robot
Medlem
DeathAdder-tävlingen avgjord

Attans

Grattis till dom två som faktiskt vann, den senare var ju faktiskt lite skoj


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

...Okej, då var mitt svar bättre

Medlem

awww shoot. Aja, grattis till de som vann. Det var svårt att komma på något bra till den här

Medlem

Pff.. mitt "Razer Boom-shak-a-lak" ägde ju de där..

Medlem

Äsch, jag trodde jag var en säker vinnare med min "Razer Bad Adder Fucker"
Grattis till vinnarna!


signatur

BlackBozze - the man, the myth, the concept

Inaktiv

Razer MeatMaggot!

FML
Medlem

Grattis till vinnarna!

Kan folk sluta klaga på vinnarmotiven och att deras var "bättre", snart lägger väl FZ ner tävlingar om klagomålen fortsätter.

:/

Medlem
Skrivet av zolidznake:

Grattis till vinnarna!

Kan folk sluta klaga på vinnarmotiven och att deras var "bättre", snart lägger väl FZ ner tävlingar om klagomålen fortsätter.

:/

lol, åsikter är åsikter sluta klaga själv.
Om de tycker att deras svar är bättre så får dom tycka det. Domarna kanske kollar noggrannare nästa gång det utser vinnare.

FML
Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:
Skrivet av zolidznake:

Grattis till vinnarna!

Kan folk sluta klaga på vinnarmotiven och att deras var "bättre", snart lägger väl FZ ner tävlingar om klagomålen fortsätter.

:/

lol, åsikter är åsikter sluta klaga själv.
Om de tycker att deras svar är bättre så får dom tycka det. Domarna kanske kollar noggrannare nästa gång det utser vinnare.

Jag klagar för fan inte? Jag BE bara dem som alltid klagar på vinnarmotiven att sluta, då det varken gynna någon eller lönar sig.

Tycker de kan behålla sin årsikt för sig själva i sådana fall och inte uttrycka de som om detta vore en CS-chat.

Medlem
Skrivet av zolidznake:
Skrivet av n0llk0ll0:
Skrivet av zolidznake:

Grattis till vinnarna!

Kan folk sluta klaga på vinnarmotiven och att deras var "bättre", snart lägger väl FZ ner tävlingar om klagomålen fortsätter.

:/

lol, åsikter är åsikter sluta klaga själv.
Om de tycker att deras svar är bättre så får dom tycka det. Domarna kanske kollar noggrannare nästa gång det utser vinnare.

Jag klagar för fan inte? Jag BE bara dem som alltid klagar på vinnarmotiven att sluta, då det varken gynna någon eller lönar sig.

Tycker de kan behålla sin årsikt för sig själva i sådana fall och inte uttrycka de som om detta vore en CS-chat.

Håller helt med, personliga åsikter har inget att göra i kommentarer eller foruminlägg.:P

Medlem

Razer Dammsugarslang räkte inte

Nej och vi lever inte i ett samhälle där yttrandefrihet existerar. När vi ändå är igång så är ju inte grundtanken med internet "fritt flöde av information"

Gillar du inte att folk skriver sina åsikter, läs inte dom inläggen då? Enkelt.

Grattis till vinnarna!


signatur

Nämen!

Medlem

gratis till vinnarna

Medlem

Grattis!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Kanske inte så kreativa svar som jag väntade mig skulle vinna, men ett stort grattis till vinnarna!

Inaktiv

Grattis till vinnarna..

Medlem

"Razer Badger Badger Badger Badger Badger, Snake, oh snake, ooooh it's a snake!" tyckte jag var ganska bra annars

Grattis till vinnarna.

Medlem

nehee trodde min razor n00bkiller skulle vinna

Medlem

Grattis till vinnarna

Ang namnet så var mitt inte mkt bättre då jag inte kom på ngt annat än aimbot...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Mitt Razer HeatSeeker var nog för seriöst, realistiskt
Satsar på roligare svar i nästa tävling xD

Medlem

grattis !

När jag gick in på fz så såg jag denna nyhet, sedan såg jag att jag hade ett nytt PM snacka om att bli besviken

Medlem

Jag skrev Razer Radiuz Antar att det inte var så klyftigt, jag tycker dock det skulle passa bra som namn på en spelmus. Men, FZ tar nog humor före.. Grattis till vinnarna!

Medlem

Att "teknik för avläsning" skulle vara "Kula" tycker jag är direkt fel. Även kulmöss har ju en optisk sensor för själva avläsningen...
Men WTH, grattis till vinnarna...

Medlem

Dom flesta förstår nog vad som menas med "kula", dessutom så är det optomekaniska möss du refererar till. De flesta kulmöss jag använt har inte haft optisk sensor.

Inaktiv

Razer Gonzalés kom igeeen!


signatur

e=mc2

Medlem

Razer Trädgårdsslang ; )


signatur

Killzone 2 förhandsbokat! : DD

Medlem

Antar att min Razer TrouserSnake inte gick hem hos juryn

Medlem

Haha. Det stog mellan två val när jag skrev. Ett Razer Chuck Norris och Razer Big Fucking Snake. Valde Chuck Norris. xD

Grattis vinnarna. Hoppas ni verkligen njuter av den.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Razer FRAGSTEALER

Medlem

Grattis!! jag hade Razer Better than the rest lite för seriöst kanske

12
Skriv svar