TV7 blir spelkanal

Robot
Medlem
TV7 blir spelkanal

Grymt!

Inaktiv

Kan det här vara något tro. hmm...


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Oj, imponerande.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem
Inaktiv

Bra initiativ Hoppas de får en stor publik.. Hoppas det går vägen

Medlem

hoppas de blir stort! i sverige så behöver vi verkligen en spel kanal!

Inaktiv

Tittade bara för det var gratis...annars inget att ha

Medlem

haha betala för det , stor risk

Medlem

Äntligen ett steg i rätt riktning!
Har saknat en kanal för oss gamers länge nu.
Hoppas skiten blir billigt bara.


signatur

Insert funny qoute here

Medlem

Dåligt att man måste betala extra


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Nice. Hoppas det blir något i ZTV-anda. Alltså inte direkt överseriöst, utan mer avslappnat, flummigt och anpassat för ungdomar. Har svårt att föreställa mig att en sådan kanal skulle gå särskillt bra med ett gäng dyngseriösa vuxna som försöker förstå sig på "gamers" och tjäna pengar på dom genom att bara snacka och rapportera lite löst om spel.

Aja, inget jag direkt tänker betala extra för iaf.

Medlem

MPEG4 innebär att du antagligen måste köpa ny box för att se den.

Inaktiv
Medlem
Skrivet av PheoniX_VII:

MPEG4 innebär att du antagligen måste köpa ny box för att se den.

Inte antagligen. Man måste byta box när kanalerna börjar med Mpeg-4. Vad jag vet så stödjer inga (eller jävligt få) boxar Mpeg-4 på den svenska marknaden. Mao, hela Sverige kommer få bya boxar.

Medlem

Kalasbra. Jag kan inte begripa varför inte fler kanaler inser att den här branschen är stor.

SVT's pinsamma satsning härom året kan jag vara utan, dock. En halvtimme svammel om strunt alla redan vet om känns inte motiverat.


signatur
Inaktiv

Nice,communitynochspelfansenfinnsju.

hoppasdetinteblirsom
erik&mackan
bara.

Medlem

Yea! Äntligen har några fattat att de ska finnas en ren spel TV-Kanal, som vi spel nördar kan titta på, på svenska dessutom... kul när dom inser faktum och gör nånting av de, det spelas ju snart TV och Dator-Spel i varje gatuhörn i Sverige. Vi har ju dessutom väldigt stora namn i branschen oxå. Gött detta!

Avstängd

Riktigt bra, jag tycker faktiskt om att se tex recensioner om spel, dock hatar jag alla inslag av japanska spel, hatar de där tecknade värdelösa fantasy-spelen, tyvärr

Medlem

det var på tiden att någon kanal förstår hur stor denna marknaden faktiskt är. och som någon redan nämde tidigare så svt's pinsama försök tidigare till ett spel program var bara skrattretande dåligt.

hoppas bara denna kanal sköter sina kort rätt och att dom tar in folk som vet vad dom pratar om och producenter som är insatta i spelvärlden så att det inte blir då en repris utav svt's totala flopp.

så nu återstår bara en annan sak....har jag denna kanal? om inte så kommer man väl skaffa den. för detta låter ju faktiskt lovande.


signatur

God is dead

Medlem

Den kanalen ska man ju ha


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Ni skulle ha rapporterat om det här imorgon istället för att dölja den riktiga finten


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv
Medlem

japp klar 1april varning på detta...


signatur

You're funny, and you're nicely shaped. It's ludicrous to have these interlocking bodies and not... interlock. Please remove your clothing now.

Värst vad många som stödjer detta, nästan så man kan tro att ni kommer överge FZ. Internetstreamning annars inget att ha skulle jag säga


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Inaktiv
Skrivet av Twilightleet:

japp klar 1april varning på detta...

Synd bara att det inte är första april idag

Strax Dax: HAHAHHAHA

Nä men allvar nu. Är det inte TV 7 som gör Gmaeplay? Världens usligaste progra verkligen. Helt totalt mega uselt.


signatur

Halo och Pokemon Röd - Vilka minnen 8)

Medlem

om det är ett April Skämt måste jag säga så här, Ur skämt föds dom bästa iderna

om inte är skämt, Då kommer jag att finna mig framför tv lite mera


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem

Det här är inte ett skämt, jag hörde dessa rykten genom informella kanaler redan för 1-½ månad sedan. Detta är sant.

Medlem

Japp. Detta är sant.

12
Skriv svar