TV7 blir spelkanal

Medlem
Skrivet av Splinter Snake:

Strax Dax: HAHAHHAHA

Nä men allvar nu. Är det inte TV 7 som gör Gmaeplay? Världens usligaste progra verkligen. Helt totalt mega uselt.

jag tycker att programmet har blivit relativt bra. Men det är dock intervjuer med utvecklare osv som jag anser som mest intressant.

Medlem

Fick kanalen när familjen bytte till en Viasat HD box

Medlem

Well det spelprogram de har nu är fruktansvärt dåligt, subjektiv recensent, tråkiga reportage och allmänt lågbudget... hoppas det blir förbättringar nu (även om jag inte kommer skaffa kanalen)

Inaktiv

Gameplay är et tvspels program som det är bra fart i med både nyheter och tester.

Fast man blir orolig när pratkvarnen som alltid sitter på vänster sida ofta klappar Viktor Leijonhuvud på benet,
lite bögvarning där.

Medlem

ta in och sammarbeta med the swede på http://tgbf.tv/ så blir det lätt en hit.

Medlem

Hmm... hoppas de köper in GameTrailers då...

Medlem

Äntligen en svensk spelkanal.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Om detta är sant så kommer det inte att fungera. Hur många är det som är villiga att betala för en kanal som handlar om spel?

Flakmonkey
Skrivet av Margy:

Om detta är sant så kommer det inte att fungera. Hur många är det som är villiga att betala för en kanal som handlar om spel?

Tja, med tanke på hur villiga gamers är att betala för sig rent generellt så lär det inte vara så många tyvärr :/

Inaktiv

nice! har redan denna kanalen i mitt ComHem utbud

Inaktiv

Den kanske jag vill titta på om det visas anime också.

Inaktiv

Kanske kan de sända esport (åtminstonde) på natten? Hade den här kanalen varit engelsk och gått ut över hela Europa hade jag trott mer på idén, men en spelkanal på svenska tror jag inte får nog tittare för att gå runt ekonomiskt.

Dessutom har ju Sverige så pass snabbt bredband att tittarna kan se spelprogram online istället.

Avstängd

hur ska jag göra för att få in den här kanalen. bor i finland men jag har både Finlands Viasat och sveriges Canal+ paket via parabol. har försökt göra både automatiska kanal sökningar och manuella men hittar den inte.

edit: de var inget. fick svar på ett annat forum.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem

Usch bara att avtonbladet äger skiten. Vy Van på de!

Inaktiv

gameplay kanske inte är det bästa programmet någonsin, men det här blir säkert riktigt kul ia(E minus _) :)...

12
Skriv svar