Tävling - vinn DeathAdder-möss med C&C-motiv

Robot
Avstängd
Tävling - vinn DeathAdder-möss med C&C-motiv

Härligt!

Medlem

"Victory shall be mine!"


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Ååå fina musar

Medlem

Måste be till gamergudarna, behöver verkligen en ny mus.

Medlem
Skrivet av Eschricht:

Måste be till gamergudarna, behöver verkligen en ny mus.

Jag håller med. Fast jag har en gaming gud. "HAN" heter frag! *ber en bön*

Jag ska iväg och skaffa honom lite själar. *loggar in på TF2 och börjar fragga*


signatur

"Danger gleams like sunshine to a brave man's eyes" - Euripides

Medlem
Medlem

Tror knappast på nån vinst men deltar är klart man gör!

Medlem

Usch o fy.. Stackars den som vinner.. Får en EA märkt mus. Fyfan *spyr* Sedan är inte motivet något speciellt står ba Kane Wrath eller något litet fjantit där bak.

m1
Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:

Usch o fy.. Stackars den som vinner.. Får en EA märkt mus. Fyfan *spyr* Sedan är inte motivet något speciellt står ba Kane Wrath eller något litet fjantit där bak.

Trist att läsa sånt där, vaknat på fel sida eller?

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:

Usch o fy.. Stackars den som vinner.. Får en EA märkt mus. Fyfan *spyr* Sedan är inte motivet något speciellt står ba Kane Wrath eller något litet fjantit där bak.

vf bryr sig om det om man får en gratis mus som kostar ca 500kr.

Medlem

Vore skönt att vinna den mest för att reta polaren som är frälst i C&C:3

Men förövrigt så vore det intressant att pröva en Razer-mus igen. Senast jag ägde Razer var det en Boomslang, och den ägde... inte... speciellt ofta.


signatur

BlackBozze - the man, the myth, the concept

Medlem

Vinnner jag så ger jag bort musen till farsan, han är tokig i C&C serien.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:

Usch o fy.. Stackars den som vinner.. Får en EA märkt mus. Fyfan *spyr* Sedan är inte motivet något speciellt står ba Kane Wrath eller något litet fjantit där bak.

Fyfan vad du totalägde dig själv... så självsäker på att inte vinna att det blev komiskt.

Medlem

Blir det igen motiveringar som är seriösa som vinner , så gav man nåt lite mer oseriöst fast roligt och tvärtom, oftast så när man ser vinnarna

Medlem

Fy vad jag hoppas på vinnst - min mus dör typ då och då

denna Razer musen är ju extremt snygg med C&C FTW


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av Mabec:
Skrivet av n0llk0ll0:

Usch o fy.. Stackars den som vinner.. Får en EA märkt mus. Fyfan *spyr* Sedan är inte motivet något speciellt står ba Kane Wrath eller något litet fjantit där bak.

Fyfan vad du totalägde dig själv... så självsäker på att inte vinna att det blev komiskt.

Det gjorde jag inte alls. Jag har inte ens tävlat

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:

Usch o fy.. Stackars den som vinner.. Får en EA märkt mus. Fyfan *spyr* Sedan är inte motivet något speciellt står ba Kane Wrath eller något litet fjantit där bak.

Nu vill jag lungt ha musen bara för att reta folk som dig

Svar inskickade!

Medlem
Skrivet av PheoniX_VII:
Skrivet av n0llk0ll0:

Usch o fy.. Stackars den som vinner.. Får en EA märkt mus. Fyfan *spyr* Sedan är inte motivet något speciellt står ba Kane Wrath eller något litet fjantit där bak.

Nu vill jag lungt ha musen bara för att reta folk som dig

Svar inskickade!

Har redan musen. Utan EA's fula logga. EA märkta hårdvaruprodukter? nej tack.

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:

Har redan musen. Utan EA's fula logga. EA märkta hårdvaruprodukter? nej tack.

Försvinn troll!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv
Skrivet av PheoniX_VII:
Skrivet av n0llk0ll0:

Usch o fy.. Stackars den som vinner.. Får en EA märkt mus. Fyfan *spyr* Sedan är inte motivet något speciellt står ba Kane Wrath eller något litet fjantit där bak.

Nu vill jag lungt ha musen bara för att reta folk som dig

Svar inskickade!

Då e vi 2 Inget fel på EA inte!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:
Skrivet av PheoniX_VII:
Skrivet av n0llk0ll0:

Usch o fy.. Stackars den som vinner.. Får en EA märkt mus. Fyfan *spyr* Sedan är inte motivet något speciellt står ba Kane Wrath eller något litet fjantit där bak.

Nu vill jag lungt ha musen bara för att reta folk som dig

Svar inskickade!

Då e vi 2 Inget fel på EA inte!

Inte? De köper upp i stort sett alla spelföretag och förstör alla bra spelserier.

Medlem
Citat:

Inte? De köper upp i stort sett alla spelföretag och förstör alla bra spelserier.

mm deras plan är att förstöra alla spelserier! -_-

Medlem
Skrivet av peteh:
Citat:

Inte? De köper upp i stort sett alla spelföretag och förstör alla bra spelserier.

mm deras plan är att förstöra alla spelserier! -_-

Plan? Sa aldrig plan.. Det sker automatiskt så fort EA är involverade. Battlefield serien hade varit så mycket bättre utan EA. Speciellt BF2, vars support är obefintlig.

Medlem
Citat:

Plan? Sa aldrig plan.. Det sker automatiskt så fort EA är involverade. Battlefield serien hade varit så mycket bättre utan EA. Speciellt BF2, vars support är obefintlig.

jag försökte bara va lite sarkastisk whatever...

Sen är det väl dice som gör BF2, EA publicerar bara spelet... så det är väl dice fel om något.
Sen beror supporten lite på vilket utvecklingsteam det är.

EALA som gör C&C3 har t.ex gett ut 10patcher på ett år, skapat en tv-show dedikerat åt cnc communityn, laddertunering med 5.000$ till vinnaren, communitymanagers som svarar på foruminlägg dagligen. skulle inte kalla den supporten obefintlig.

Ni som hatar EA verkar inte förstå att EA är uppbyggt av många olika spelstudios som inte har nåt med varandra att göra förutom att EA ger dom pengar och publicerar spelet.

Medlem
Skrivet av peteh:

Sen är det väl dice som gör BF2, EA publicerar bara spelet... så det är väl dice fel om något.

EA satte ju upp ett DICE Canada som tog hand om patchandet ett tag, men responsen blev för dålig, så den lades nes, så ja, nu är det DICE (Sverige) som har hand om patchar för BF.

Medlem

EA har hand om spelkontona till BF2. Så när du registrerar ditt konto registreras du i EAs sketna spelbas. Sämst support, de kunde inte registrera mitt Armoured Fury och Euro Force för att någon annan hade registrerat mitt namn i EAs databas fast jag spela med det namnet ingame.

Medlem

EA:heart:


signatur

[spoiler] mööp[/spoiler]

Medlem

TÄvlingsanketen skickad!!: P jag gjorde dock ett seriöst svar på vad razer musen ska heta vilket ofta inte brukar gå hem

Inaktiv

Det är en fin mus även om det är ea logo på den. Eller nej fyfan jag ska raspa bort den loggan om jag vinner det kommer ändå se finare ut med lite råpor.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

123
Skriv svar