The Spiderwick Chronicles

Robot
The Spiderwick Chronicles

I dagarna hade filmen Spiderwick Chronicles premiär på bio och eftersom lotten föll på Stormfront Studios att göra spelet blir det utvecklarnas femte filmlicenstitel. Det handlar om en gammal villa, pet-flaskor och en massa illvilliga monster – allt hopkokat med hög mysfaktor.


Medlem
Spiderwick Chronicles testlirat

fortfarande filmspel = inget att ha!

Medlem

tack för fin review som vanligt här på fz.se ... blir ett givet köp till min dotter med andra ord. Synd dock att det inte fans video review... Brukar annars nöja mig med gametrailers.com för video reviews men vill gärna se mer svenska som ni redan visat att ni klarar av.

Medlem

väl barn films spel är för de barn som gillade filmen i princip=)

Inaktiv

Dom bästa spelen baserade på filmer är Goldeneye & King Kong,


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Ser inte ut att vara så "vackra miljöer". Snarare en uråldrig, kantig miljö....


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Ska bli kul att se hur det blir med Condemned 2 här på fz. Aftonblaskan gav Spiderwick bättre betyg än Condemned 2, har lite svårt att tro att Spiderwick skulle vara bättre.
Fast vad vet aftonbladet om dataspel.

Medlem
Skrivet av znokker:

fortfarande filmspel = inget att ha!

Ska man vara känslig så bygger spelet på en bok ju .. precis som filmen. Men jag fattar vad du menar.

Tycker dock att spelet Robocop var roligt.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Alien till Sega Mega Drive va fan ett grymt "filmspel"... svårt men grymt


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Dom bästa spelen baserade på filmer är Goldeneye & King Kong,

King kong sög lika mycket som filmen, dock så är Goldeneye klart bäst.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

spel baserat på film = flopp?

Chronicles of riddic anyone?

Medlem
Skrivet av Night Hawk:
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Dom bästa spelen baserade på filmer är Goldeneye & King Kong,

King kong sög lika mycket som filmen, dock så är Goldeneye klart bäst.

Goldeneye var ju hur bra som helst, fast det är väl kanske undantaget som bekräftar regeln.

Inaktiv

King Kong spelet var rätt så bra sålänge man var jack, eller vad nu figuren i spelet heter,

sen när man skulle vara king kong så blev det bara jobbigt att se när man hoppade runt,
skärmen blev ju till hälften täckt av luden apröv.

1
Skriv svar