Se sista Grand Theft Auto IV-trailern

Robot
Medlem
Se sista Grand Theft Auto IV-trailern

helt ok i guess

Inaktiv

Waouw, tufft


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Medlem

Skön trailer... väntar på PC versionen=)....

Medlem

verka vara betydligt seriösare än tidigare spel (menar storymässigt) ... bra tycker jag


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem
Medlem

fattar inte varför alla hypar gta spelen så mkt :S

Medlem

grym trailer!

Har bara spelat GTA spelen på pc tidigare, men blir att inhandla till mitt playstation


signatur

no remorse

Medlem

Lite mer seriöst. Good.

Inaktiv

när tros det komma till pc? hatar att pc alltid e sist, å de tar ju alltid sån förbaskad tid

Medlem
Skrivet av Oneone:

fattar inte varför alla hypar gta spelen så mkt :S

För egen del anser jag att det är den enda spelserie som ständigt har levererat, oavsett hur mycket hype som varit innan releasen. Så svaret på din fråga blir "för att det är befogat", antar jag.

Inaktiv

Det där var nog den sämsta trailern av de alla. Men det gör den inte dålig.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Yay! Då är bara sitta och vänta med sitt nyinhandlade 360 då.

Medlem

RAGDOLLS!!!!!!!!!!! W00T!

Medlem

Alltså.... jag vet inte. Jag har alltid gillat GTA sedan första spelet till San Andreas (Som jag tyckte vad höjdpunkten i serien.) Jag har tyckt att GTA IV verkar hett, men ju längre det har gått och ju mer man sett och läst det senaste månaderna så har jag börjat tappat intresset. Jag vet inte vad det är, kan kanske vara för jag inte fått någon känsla för personen man spelar gent emot dom gamla spelen.

Edit: Hoppas Rockstar inte gör en liknande tabber i GTAIV som med Bully till 360 för det vore ju döden. Tänkte mer på att dom som satt på lite äldre versioner av 360-konsollerna knappt kan spela det för alla fpsdrops och krasher.

Medlem
Skrivet av HoloDuke:
Skrivet av Oneone:

fattar inte varför alla hypar gta spelen så mkt :S

För egen del anser jag att det är den enda spelserie som ständigt har levererat, oavsett hur mycket hype som varit innan releasen. Så svaret på din fråga blir "för att det är befogat", antar jag.

x2

Medlem
Skrivet av Dinskugga:

verka vara betydligt seriösare än tidigare spel (menar storymässigt) ... bra tycker jag

+1


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Hero_Swe:

RAGDOLLS!!!!!!!!!!! W00T!

Ragdolls är ingen ny spännande teknik. Den hade sin premiär i UT2K3 och har sedan dess gjort spels dödsanimationer väldigt ointressanta. Kroppsimuleringen i GTAIV drivs av Euphoria Engine vilket förhoppningsvis kommer leda dödsanimationerna tillbaka på banan.

Trailern ser bra ut men att alla trailers har FPS-drops vid tungdrivna sekvenser ger mig tvivel om spelets framerate. Vapenljuden låter också väldigt mesiga, precis som alla tidigare 3D-GTA-spel.

Medlem

bara en månad kvar va?
första förhandsbokningen jag gjort

Medlem

Återstår att se om det blir bra, tror inte frameraten kommer hålla sig stabil! Men, varför bry sig när det är GTA vi snackar om? Minns hur sjukt det lagga och hacka på PS2 när vi pratar dom äldre spelen, men det var fortfarande kul.

Medlem
Skrivet av asker:
Skrivet av Hero_Swe:

RAGDOLLS!!!!!!!!!!! W00T!

Ragdolls är ingen ny spännande teknik. Den hade sin premiär i UT2K3 och har sedan dess gjort spels dödsanimationer väldigt ointressanta. Kroppsimuleringen i GTAIV drivs av Euphoria Engine vilket förhoppningsvis kommer leda dödsanimationerna tillbaka på banan.

Trailern ser bra ut men att alla trailers har FPS-drops vid tungdrivna sekvenser ger mig tvivel om spelets framerate. Vapenljuden låter också väldigt mesiga, precis som alla tidigare 3D-GTA-spel.

Nä, jag vet att ragdolls är ingenting nytt , men jag är en sucker för spel med ragdolls...Så är det bara! Och jag vet att det är Euphoria Engine, plus att ragdoll teknik kom mycket tidigare än UT2K3

Medlem

Åh, nu måste jag bara köpa mig en konsoll också! Kommer inte bli någon billig vår...

Medlem

Herregud, nästan bara en månad kvar. Blir att räkna dagarna.

Medlem

Fett ääääääääg detta spel är Hoppas bara webhallen får in specialutgåvan ASAP.

Ey Redmac, om du hookar detta på release dagen så kör vi multi

Medlem
Skrivet av Hero_Swe:
Skrivet av asker:
Skrivet av Hero_Swe:

RAGDOLLS!!!!!!!!!!! W00T!

Ragdolls är ingen ny spännande teknik. Den hade sin premiär i UT2K3 och har sedan dess gjort spels dödsanimationer väldigt ointressanta. Kroppsimuleringen i GTAIV drivs av Euphoria Engine vilket förhoppningsvis kommer leda dödsanimationerna tillbaka på banan.

Trailern ser bra ut men att alla trailers har FPS-drops vid tungdrivna sekvenser ger mig tvivel om spelets framerate. Vapenljuden låter också väldigt mesiga, precis som alla tidigare 3D-GTA-spel.

Nä, jag vet att ragdolls är ingenting nytt , men jag är en sucker för spel med ragdolls...Så är det bara! Och jag vet att det är Euphoria Engine, plus att ragdoll teknik kom mycket tidigare än UT2K3

Första ragdoll spelet jag känner till var Trespasser, ganska kasst spel men sjukt mycke ny teknik i det.

Och till skillnad mot många här så gillar jag den här trailern, och har förbokat spelet till PS3.

Medlem

Vad händer ungefär 4-5 månader efter att GTA IV har släppts? Kommer folk fortfarande sitta och spela det tro? Eller kommer man tröttna precis som på alla andra grafikspel, nu är GTA lite mer reality och freedom men iaf.. Jag menar inget emot själva spelet, det blir säkerligen ett toppenspel men jag tror inte IV kommer ha samma storhet som när GTA III kom.

En sak är säker, folk sitter fortfarande och spelar Wii Bowling (möjligtvis oftare på fest/förfest) trots sin simpelhet.

Medlem
Inaktiv

För min egen del så är detta ett solklart köp! Har längtat sen jag spelade igenom San Andreas. Måste säga som ett par sagt, GTA-spelen har, för min del, alltid levererat. Har spelat igenom alla spel sen 3an minst två gånger. Vice City säkert fyra ggr.

Inaktiv

Jag vill ha spelet nu!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Se alla 21 screens gömda i slutet av trailern på GTAForum.se
http://www.gtaforum.se/2008/03/28/trailer-4-slappt-vi-listar-...


signatur

Bengebolle

Skriv svar