Se sista Grand Theft Auto IV-trailern

Inaktiv

Om en månad...


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem
Skrivet av United:

Man blir inte lite sugen efter denna Skulle vilja ha lite gameplay bara o inte bara scriptade mellansekvenser

Det är gameplay några av scenerna, det är ur vinklar som man känner igen från tidigare GTA spel t.ex. bara det att R* har tagit bort hud'en.


signatur

En styck signatur.

Inaktiv

när kommer pcversionen?


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem
Skrivet av nkembo:

när kommer pcversionen?

Det är inte ens bekräftat att det någonsin kommer någon PC-version.

Medlem

förstår inte vad folk menar med att trailern laggar?
det är inte era datorer som laggar när ni försöker köra "hd varianten" av filmen?
kollade på gametrailers hackade inte


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av [Molotov:

"]förstår inte vad folk menar med att trailern laggar?
det är inte era datorer som laggar när ni försöker köra "hd varianten" av filmen?
kollade på gametrailers hackade inte

Själva trailern laggar inte, men spelet verkar lida av stora framerate problem, syns speciellt bra i första trailern.

Medlem
Skrivet av radiuz:

Vad händer ungefär 4-5 månader efter att GTA IV har släppts? Kommer folk fortfarande sitta och spela det tro? Eller kommer man tröttna precis som på alla andra grafikspel, nu är GTA lite mer reality och freedom men iaf.. Jag menar inget emot själva spelet, det blir säkerligen ett toppenspel men jag tror inte IV kommer ha samma storhet som när GTA III kom.

En sak är säker, folk sitter fortfarande och spelar Wii Bowling (möjligtvis oftare på fest/förfest) trots sin simpelhet.

Helt säkert kommer folk spela vidare - jag spelar fortfarande Vice City.

Enda jag inte gillade med Trailern var musiken. Urusel.
Det var en av sakerna jag ogillade i San Andreas också...denna förbannade rap/r&b tortyren


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av TruB:

Euphoria är alla about levande.

Alla about levande?? Kan du inte bestämma dig för ett språk istället?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av asker:
Skrivet av nkembo:

när kommer pcversionen?

Det är inte ens bekräftat att det någonsin kommer någon PC-version.

Det kommer en PC version.

Skrivet av Ankh:

Enda jag inte gillade med Trailern var musiken. Urusel.
Det var en av sakerna jag ogillade i San Andreas också...denna förbannade rap/r&b tortyren

Rysk hiphop..

Btw Ankh lär dig använda redigera knappen.

Medlem

Synd att det inte släpps till PC. Det första GTA som ser intressant ut :/

Medlem

verkar fräsigt ^^ hoppas det lever upp till förväntningen tillskillnad från t.ex. AC som var ett helt okej spel men som var på tok för över-hypat.

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:

Btw Ankh lär dig använda redigera knappen.

huh?

Edit: Där var ju inget jag ville redigera. Prova vara mindre stöddig för övrigt.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av nkembo:

när kommer pcversionen?

gissar att den anonseras strax efter release
för att inte dra focus från ps3/360 verren.
:|...


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Inaktiv

Vet ngn om det kommer bli gammal tråkig AutoAim eller om det är som i Saint's Row?
Hoppas de fixar FPSn (Det kommer att lagga ändå, oavsett plattform, men mindre tack;))

Medlem
Skrivet av Molotov:

förstår inte vad folk menar med att trailern laggar?
det är inte era datorer som laggar när ni försöker köra "hd varianten" av filmen?
kollade på gametrailers hackade inte

Jag var tvungen att titta, och trailern hackar precis lika mycket på Gametrailers. Det är speciellt scener med biljakter där mycket händer på skärmen som det hackar. Jag ser det, gör inte du? Om det beror på olika hög toleransnivå eller uppfattningsförmåga låter jag vara osagt.

Skrivet av n0llk0ll0:

Det kommer en PC version.

Otroligt, du verkar veta något som resten av världen inte vet. Källa?

Medlem
Skrivet av asker:
Skrivet av Molotov:

förstår inte vad folk menar med att trailern laggar?
det är inte era datorer som laggar när ni försöker köra "hd varianten" av filmen?
kollade på gametrailers hackade inte

Jag var tvungen att titta, och trailern hackar precis lika mycket på Gametrailers. Det är speciellt scener med biljakter där mycket händer på skärmen som det hackar. Jag ser det, gör inte du? Om det beror på olika hög toleransnivå eller uppfattningsförmåga låter jag vara osagt.

Skrivet av n0llk0ll0:

Det kommer en PC version.

Otroligt, du verkar veta något som resten av världen inte vet. Källa?

Jo det är nog det
jag hoppas iaf färdiga versionen inte kommer lida av alltför mycket FPS-dropps, iofs så störde jag mig inte så mycket på droppsen i San andreas och då kunde det slöa ner ganska mycket när man kom upp i höga hatigheter mitt i storstan.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av GREY_task:

Vet ngn om det kommer bli gammal tråkig AutoAim eller om det är som i Saint's Row?
Hoppas de fixar FPSn (Det kommer att lagga ändå, oavsett plattform, men mindre tack;))

Det ska inte likna tidigare GTA eller Saints row utan ska vara mer stilen Gears of war att man tar skydd bakom bilar osv.

hur själv styrningen när det inte är "pang pang" vet jag inte men det kanske är bakifrån hela tiden som i gow ?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

*gah* längtar... även om d nu tar ett tag innan pc-versionen kmr :/

Inaktiv

[quote=[Molotov]"]

Skrivet av Molotov:

Vet ngn om det kommer bli gammal tråkig AutoAim...

Det ska inte likna tidigare GTA eller Saints row utan ska vara mer stilen Gears of war att man tar skydd bakom bilar osv.

hur själv styrningen när det inte är "pang pang" vet jag inte men det kanske är bakifrån hela tiden som i gow ?

Enligt Gamespot, var det tydligen lite AutoAim... usch! GOW grejen med skydd o så verkar schysst, men när man ska skjuta mot någon vill jag inte att det ska bli som det antagligen kommer att bli. AutoAim... Ingen känsla, ingen skill, bara hålla in en knapp och trycka på en annan...:(

Källa: http://www.gamespot.com/xbox360/action/grandtheftauto4/news.h...

Medlem

Skön trailer.

Kommer till PC om ett antal månader, fyi.

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av TruB:

Euphoria är alla about levande.

Alla about levande?? Kan du inte bestämma dig för ett språk istället?

neee, jag vill tala helt engelska men får inte för mina föräldrar :evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:

Medlem
Medlem
Medlem
Skrivet av TruB:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av TruB:

Euphoria är alla about levande.

Alla about levande?? Kan du inte bestämma dig för ett språk istället?

neee, jag vill tala helt engelska men får inte för mina föräldrar :evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:

Så dina föräldrar hänger på FZ och ser vad du skriver på för språk?

Medlem
Skrivet av Puddy:

Synd att det inte släpps till PC. Det första GTA som ser intressant ut :/

Uhh?
Naj GTA 1 , 2 var revolutionerande.

Ändå Euphoria fysiken är indeed väldigt avancerad , ska bli grymt att de hur Star Wars Force Unleashed gör sig med den och dess andra fysik simulatorer.

En annan sak, egentligen är mesta delen av Ragdolls extremt överdrivena , visst ser kul ut och indeed jag älskar dem.. men en kropp blir inte helt viktlös och flyger runt som en docka bara för att han blir skjuten, vissa spel överdriver det där, även när det kommer till explosioner men yet again det är ju bara spel iofs :).

Cod4 har te.x gjort fysiken ganska realistik med Ragdolls en snabbis vilket sedan överförs i döds animationer.. får det ofta att se mer naturligt ut.

Medlem
Skrivet av zauii89:

.. men en kropp blir inte helt viktlös och flyger runt som en docka bara för att han blir skjuten, vissa spel överdriver det där, även när det kommer till explosioner men yet again det är ju bara spel iofs :).

det gjorde crysis bra. kropparna kändes tyngre och dom var "styvare" än i andra spel.... tycker jag

Inaktiv
Medlem

Förbokade här om dagen GTA4 till PS3. ^_^
Nu sitter man bara och väntar och funderar på vad man ska göra tills det är släppt då...

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Förbokade här om dagen GTA4 till PS3. ^_^
Nu sitter man bara och väntar och funderar på vad man ska göra tills det är släppt då...

Frysa ner sig som en viss Cartman?

Inte så långt kvar till release, fifan vad man har längtat..


signatur

NinjaSkitz.

Medlem

Lovande! ;D


signatur

They tried to bury their sins, but instead planted the seeds of their doom.

Skriv svar