Nytt spel med 50 Cent i huvudrollen

Medlem
Skrivet av stellanj:

provar nog demo innan köp.

Hehe...


signatur
Medlem

"I'd buy that for a dollar (laughs)"

Medlem

Jag tror ifs på att man bör få släppa vad man vill, men det här har jag jävligt svårt för, hans "fans" är ju typ 12 år och det är dom som kommer köpa den här dyngan och tycka det är häftigt. Både GTA och Manhunt går an för sånt här beteende romantiseras inte direkt. Jag har bara väldigt svårt för en förebild som faktiskt finns som berättar hur värdelös man är om man inte har pengar och att det inte spelar någon roll hur man får tag i dem, 50 cent och producenterna bakom "My Supersweet 16" står på min gansta hitlist iaf.


signatur

subterranean homesick alien

Inaktiv

HAHAHAHAHAHA fan va hård han är

Inaktiv

HAHAHAHAHAHA fan va hård han är!

Medlem

Det här låter som ett dåligt svar på någon tävling FZ har. typ

"Snart kommer det efterlängtade spelet GTA4, så här kommer en tävling. Det du måste svara på är:

Vilken känd person skulle du sätta i ett GTA liknande spel?"

så svarar någon mindre rolig person att "Jo, 50 cent och och så ska man försvara hans pengar mot banditer" och så tycker alla det är jätte roligt och han vinner det förbaskade spelet.

Inte sant?:)


signatur

En styck signatur.

Medlem

Tycker det borde komma ett spel om Krister Sandelin eller Leif Loket istället. Låter mer intressant.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

haha....min polare visade mig en 50 cent video med namnet (letar på youtube) disco inferno för den va så jävla rolig. I varje klipp så ser du någon tjejs rumpa som skakar. Det jag tycker e så jävla roligt me den är att den totalöverdriver hiphop video steriotypen!

Titta själv!

EDIT: YAY 100!

Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Hahahahhahahahhaa. Kommer nog sälja bra i Skåne och i USA.

LOL


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Medlem

50 cent är ju ungefär vad som är fel med dagens mtv-generation. Kommer nog sälja bra just därför.

KoP
Medlem
Skrivet av Bill:

asså kan den där APAN gå o dö?

Ja jösses.. trångsynthet och omotiverade aggressioner när det är som bäst. Inte för
att jag gillar 50 cent el. ens dagens rap, men att
skriva sånt där är bara så onödigt och omoget.

Medlem

Gears of War med nya banor och skins.

Good Game.


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem

lär sälja till kiddsen även fast spelet kommer ha en högre åldersgräns än vad som är mestadels 50 cent fans är.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av [Molotov:

"]lär sälja till kiddsen även fast spelet kommer ha en högre åldersgräns än vad som är mestadels 50 cent fans är.

^^ lol

Medlem
Skrivet av Hannu87:

han kunde get mig dem där miljonerna istället.

"dem där":\


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem
Skrivet av orkaupptaget:

Det här låter som ett dåligt svar på någon tävling FZ har. typ

"Snart kommer det efterlängtade spelet GTA4, så här kommer en tävling. Det du måste svara på är:

Vilken känd person skulle du sätta i ett GTA liknande spel?"

så svarar någon mindre rolig person att "Jo, 50 cent och och så ska man försvara hans pengar mot banditer" och så tycker alla det är jätte roligt och han vinner det förbaskade spelet.

Inte sant?:)

Haha, det där var ju verkligen rätt på, precis så skulle det vara.

Medlem

hahahahahahahahahhahahahahahhahahhahahaahahhaha


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

12
Skriv svar