Hur jag blev som jag blev

Inaktiv
Hur jag blev som jag blev

Vissa tycker att jag är en väldigt märklig person, konstig och obekväm. Andra vill bo i mitt huvud och kompisar tycker att jag ska sluta publicera onanistatusuppdateringar på facebook. Därför kommer här den sanna berättelsen om hur jag blev en ganska rolig, underhållande men också i många bemärkelser märklig människa.
Vad som följer är en sann historia

Det var i fjärde klass, en varm och solig sommardag, som vår klass av någon outgrundlig anledning skulle utnyttjas som grå arbetskraft då vår klassföreståndare beordrade ut oss för att rensa ett land på ogräs som det hände. Jag böjde mig ner för att ta undan och sedermera tömma Fredrik Lindbergs korg med ogräs utan att se mig för samtidigt som Fredriks tankar var någon annanstans.

SMACK! sa det när hans hacka damp ner rätt i huvudet på mig, det började blöda och jag fick åka ner och sy ett jack i huvudet på vårdcentralen.

Mig veterligen är detta det ändå som kan anses vara en förklaring på frågan om varför jag blev som jag blev. Någon nerv eller nåt annat skit förstördes helt enkelt av smällen. Men om det är på grund av detta vet jag inte, och kommer heller aldrig få veta.

Men förresten, det finns ju en till historia, en historia som brukar åtföljas av att åhörarna blir häpna och lite äcklade.
Men det är som sagt en annan historia...

Fortsättning följer...

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Inaktiv
Hur jag blev som jag blev

Jag vill höra den andra historien!

Inaktiv

Var tålmodig, försöker ju bygga upp spänning här.


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Medlem
Skrivet av emmaonfire:

Jag vill höra den andra historien!

QFT!

1
Skriv svar