S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky släpps i augusti

Robot
Medlem
S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky släpps i augusti

Men kom igen. Jag väntade tre år på det första S.T.A.L.K.E.R. Gör inte så här mot mig igen.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Can I get a "Woot!"

Gillar stalker.


signatur
Inaktiv

Stalker var ett bra spel, hoppas Clear Sky blir dubbelt så bra


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Äh inget oväntat. Bra att det får mer tid att slipa på det. Jag tror inte heller att det blir några mer uppskjutningar, det kommer släppas i augusti.

Medlem
Medlem

Obs! Det står inte att det är Augusti i år 2008 så de menar väl 2013 eller nåt va?

Medlem
Skrivet av dejvnull:

Obs! Det står inte att det är Augusti i år 2008 så de menar väl 2013 eller nåt va?

O crap, tänkte inte på det;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Ser helt okej ut ^^,
Har inte hängt med i Stalker Communityn , men denna version ska väl vara ganska uppdaterad vad jag förstår i motorn med mera.

Medlem

Snyggt om inte annat, kanske blir det det STALKER inte klarade av att leva upp till ?


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Struggle:

Snyggt om inte annat, kanske blir det det STALKER inte klarade av att leva upp till ?

Precis.. detta kommer nog bli kanon

Medlem

Hoppas det lyckas med allt det föregångaren inte gjorde! Inte för att det förra var ett dåligt spel, verkligen inte, men det led av buggar och missar som lätt kunnats tagits bort.

Medlem

Älskar Stalker, har den där atmosfären och känslan som många av dagens spel saknar!

Medlem

Hoppas att dom tar bort all dryga laddningstider.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Frågan är om jag kan underhålla mig med att modda stalker till Augusti eller om jag behöver hitta något nytt att spela.

Jag hoppas på större banor utan att man märker av att det som finns in din närhet laddas in. Har aldrig gillat att de delade upp zonen som de gjorde och det mest beklagliga är att vissa nivåer kan man bara nå genom att gå en enda väg genom andra nivåer.

Ekonomin måste också balanseras och de behöver inte vänta med att introducera de häftigaste vapnen till den allra sista delen av spelet. Det kan man lösa snyggare genom att gömma dom, göra vapnen svindyra eller låta de vara en del av ett riktigt svårt uppdrag.

Inventory har också en feature som jag retar mig på. Att den scrollat tillbaka efter man har flyttat på ett item och att man inte kan flytta på flera samtidigt, gäller även stacked items.

Kort sagt, jag hoppas Clear Sky blir lika bra eller bättre än STALKER med Oblivion Lost-modden.

Medlem

Jag blir alltid rädd när dom ger såna exakta datum, blir säkert framflyttat i sommar till slutet av året.. jag tror inte en sekund på det där.

Medlem
Skrivet av Rafner:

Äh inget oväntat. Bra att det får mer tid att slipa på det. Jag tror inte heller att det blir några mer uppskjutningar, det kommer släppas i augusti.

Och här pojkar och flickor, har vi läroboksexempel på förnekelse!

Medlem

Augusti.?
Jo tjena... det kommer att släppas tidigast inför Julen 2008.
Ännu ett BS-datum för att vi ska längta..
Får ta en Thailandsemester mellan Augusti och December ?
)


signatur

CM Cosmos II MB: ASUS Rampage IV LGA 2011# i7 3930K Corsair 32GB DDR3 1600 GPU 2 x ASUS GTX690 # Aguero 5 Pro # PSU-CM 1300W# 3 x 256 Gb OCZ V 4

Inaktiv

Beklagar att jag återupplivar en gammal tråd , men jag tittade på lite skärmdumpar av stalker från 2003 och förundrades över hur mycket dom gjorde då som inte är med i spelet idag. En P90 och massor av miljöer t.ex när jag såg denna bilden.

http://www.megagames.com/screenshots/images/prvstalknuc_l4.jp...

Är inte den väldigt lik denna från Clear Sky?

http://www.fz.se/bilder/arkiv/3/3kolt0m5s14rvjngp6uc9qyx8wfh7...

Kanske de har rotat i arkiven och letat upp en massa ideer från de tidigare åren som de tyckt varit för bra för att skrota helt.

1
Skriv svar