Mot Tyskland!

Medlem
Mot Tyskland!

Så bär det då återigen (om någon timme) av mot sydligare breddgrader för en spelmässa! Tyvärr inte längre söderut än <b>Köln</b> i Tyskland den här gången, och där går Europas nya spelmässa <b>GamesCom</b> av stapeln. Det är ju inte <b>Los Angeles</b> eller <b>Tokyo</b> - Köln lär främst vara känt för att ha en ganska stor kupol någonstans, och inte så mycket mer, men jag tänker inte låta det hindra mig från att känna en försiktig optimism inför resan. Inte minst för att jag denna gång blivit lovad att få spela spel som du och din mormor skulle ge högra handen för att få SE någon spela (<i>The Old Republic</i>!1!!). Jag tänker blogga så ofta jag kan, och kanske slänga med någon mobilbild då och då - watch this space!

#blogg

Mot Tyskland!

Vart är ölen? Tyskland är ju ölens land och du tänker bara på mat? Usch dig

Ha det så trevligt. Jag hoppas att du lyckas hitta några spel du gillar.

Och så förväntar jag mig en och annan hattext över hur likt Old Republic är tidigare KOTOR spel.


signatur

otoboku.se - english is fun
deculture.se - Den enda webtidningen om anime, manga, tv-spel och visual novels på svenska

Medlem
Skrivet av Overlord Zetta:

Och så förväntar jag mig en och annan hattext över hur likt Old Republic är tidigare KOTOR spel.

Inte en chans. Det var bra spel. Och om de får över känslan från de spelen till en miljö där man kan möta, lära känna och spöa andra spelare, då har de en vinst på gång.


signatur

- Ät mig levande.

1
Skriv svar