Yakuza 2 släpps i Europa under 2008

Robot
Inaktiv
Yakuza 2 släpps i Europa under 2008

Vill ju ha 3an! Funderar på att importera det, väl när det kommit en tillräckligt bra översatt guide till spelet.

Medlem

Trevligt

Köpte första Yakuza billigt för bara några månader sedan, som visade sig vara mycket roligare än vad jag trodde det skulle vara. Ser fram emot att spela Yakuza 2 senare i år.

Rätt sanslöst egentligen. Köpa nytt spel till en 8 år gammal spelmaskin.

Medlem

^- Skaffade nyligen persona 3, ett av dom bättre Jrpg jag spelat. Och det kom väl rätt nyligen har ja för mig.

Flakmonkey
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Skaffade nyligen persona 3, ett av dom bättre Jrpg jag spelat. Och det kom väl rätt nyligen har ja för mig.

#Odin Sphere kom ju nu i början av mars också... PS2 är ju långt ifrån död känns det som, åtminstone om man tittar på hur mycket konsolen och spelen till den säljer... säljer väl mer än både PS3 och 360?

Medlem

Funderar själv på att köpa en PlayStation 2-maskin nu till sommaren faktiskt. "Next-Gen" är överskattat imo.

Inaktiv
Medlem

inte så konstigt att det är populärt i Japan när SEGA är ägd av...Yakuza.

Medlem

Bättre sent än aldrig ja, synd bara att iaf 1an hade fruktansvärt lång laddningstid (vet dock inte hur det är i 2an)

Medlem

Får försöka få tag på ettan och spela igenom det, finns det i platinum än?

Är inte direkt sugen på att betala fullpris för tvåan dock om det nu har några år på nacken, får se vad man tycker om ettan först.

Gillade Shenmue back in the days på Dreamcast så jag borde väl inte ogilla det direkt.

Är det dubbat btw? Har väldigt svårt för dubbat, kan få mig helt att sluta spela vissa spel, har te.x inte orkat mig igenom Final Fantasy X pga ruskigt dålig dubbning och i ett spel som detta är det ännu viktigare för atmosfären att det inte är dubbat.

1
Skriv svar