Gran Turismo 5 dröjer ett år

Robot
Medlem
Gran Turismo 5 dröjer ett år

Gaaaa!....


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Är det där en bild från ingame? o.o

Medlem

Ja det är ingame.

Medlem

jasså ajaa vi har ju Prologue att leka med


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Inaktiv

Hoppas de släpper lite extra saker till prologue då och då. Men är nöjd hur som helst. Värsta nice spel!

Flakmonkey
Skrivet av PvtNils:

Hoppas de släpper lite extra saker till prologue då och då. Men är nöjd hur som helst. Värsta nice spel!

Idd... någon ny bana och lite nya bilar vore bra för att hålla uppe intresset ^^

Medlem

ser ju nice ut


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Men det här är ett sånt där trist spel där inte ett skit händer om man krockar va?

Medlem
Skrivet av FL3JM:

Men det här är ett sånt där trist spel där inte ett skit händer om man krockar va?

GT är en racing simulator ingen kraschsimulator.

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:
Skrivet av FL3JM:

Men det här är ett sånt där trist spel där inte ett skit händer om man krockar va?

GT är en racing simulator ingen kraschsimulator.

Säger inte emot det påståendet, men lite roligt är det ändå att det inte händer någonting när man krockar i en "simulator"

Inaktiv

GT5 är sista spelet i serien, så jag kan förstå varför dem tar sån tid på sig. Att göra alla bilar med interiör i perfektion tar sin tid, minst sagt när det handlar om över 500 bilar.
Är nog bara glad att det tar sån tid

Ahh, vi har MGS4 att lira sålänge!

Inaktiv
Skrivet av FL3JM:

Men det här är ett sånt där trist spel där inte ett skit händer om man krockar va?

Bryr mig inte, krockar aldrig ändå

Medlem
Skrivet av Ishra:
Skrivet av n0llk0ll0:
Skrivet av FL3JM:

Men det här är ett sånt där trist spel där inte ett skit händer om man krockar va?

GT är en racing simulator ingen kraschsimulator.

Säger inte emot det påståendet, men lite roligt är det ändå att det inte händer någonting när man krockar i en "simulator"

Då skall du spana in Race Driver GRID

Medlem

GT5 kommer ut lagom till Playstation4. ;-P

Medlem
Skrivet av Håkan:

GT5 kommer ut lagom till Playstation4. ;-P

Jag tvekar, PS3 är en 10 års produkt.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Skrivet av Luminal:

GT5 är sista spelet i serien

Jaså, källa?

Inaktiv

Trist. :/ Fast jag ser ju hellre ett riktigt bra gjort spel än ett halvdant som de stressat ut på marknaden.

Medlem

Kommer komma höst/jul nästa år om man får titta tillbaka på hur releasedatum har sett ut. Kanske kommer ut i asien runt den tiden men PAL/NTSC? Nope, tror jag på först när jag ser det.

Men men, den som väntar på något gott, väntar oftast på Gran Turismo.

Skrivet av Luminal:

GT5 är sista spelet i serien,

Källa? "Läste I någon tidning?" Pfft, svammel.

Medlem
Skrivet av ReZnoR2K6:

Trist. :/ Fast jag ser ju hellre ett riktigt bra gjort spel än ett halvdant som de stressat ut på marknaden.

Jag ser gärna nåt mitt emellan som dom kan patcha vid behov

Medlem
Skrivet av Edd1e:

Kommer komma höst/jul nästa år om man får titta tillbaka på hur releasedatum har sett ut. Kanske kommer ut i asien runt den tiden men PAL/NTSC? Nope, tror jag på först när jag ser det.

Men men, den som väntar på något gott, väntar oftast på Gran Turismo.

Skrivet av Luminal:

GT5 är sista spelet i serien,

Källa? "Läste I någon tidning?" Pfft, svammel.

Med tanke på utvecklingstiden så har dom väl räknat ut att dom inte kommer hinna göra nåt mer i serien innan jorden går under

Medlem
Skrivet av Spectral:

Med tanke på utvecklingstiden så har dom väl räknat ut att dom inte kommer hinna göra nåt mer i serien innan jorden går under

Höhö, ligger lite i det faktiskt. Nåja, då sitter folk i alla fall inte och väntar på DNF.:up:

Inaktiv

asså för hel#"#e alla denna jä#"a väntan på spel hela tiden. :evil:

det här är "THE" game jag har väntat på. *suck* som in i hel#"#e alltså.

har inte testat prologue än men blev skeptisk när jag läste att man inte ens kan modifiera motorn osv i bilarna, tänkte verkligen vänta på the shit.

aja får väl tralla ner nu å köpa ett fullproppat demo istället då.

för er som undrar varför jag blir så sne på detta är för att jag är helt såld på GT serien, visserligen kommer GTA IV trösta mig lite men ändå.

dom borde ju åtminstone pumpa ut det till jul, kommer säkert komma till våren när man äntligen har tagit sig ut ur sin vintergrotta.

Inaktiv
Skrivet av Hubbe:
Skrivet av Luminal:

GT5 är sista spelet i serien

Jaså, källa?

Kazunori Yamauchi själv sa i en video intervju att GT5 skulle bli hans sista Gran Turismo. Han kommer fortfarande hålla på med bil spel, men han vill gå i en annan riktning, alltså "något nytt".

Det var ett bra tag sedan, tror det var mitten av 2007 som jag såg videon. Har lite svårt att hitta den.

Men det kan vara något han sa DÅ, men som inte gäller nu... vem vet, vi får väl se...

Medlem
Skrivet av Luminal:
Skrivet av FL3JM:

Men det här är ett sånt där trist spel där inte ett skit händer om man krockar va?

Bryr mig inte, krockar aldrig ändå

haha såå sant, varför alla gnäller över en krock simulator e helt sjukt konstigt, man ska hålla sej på vägen och inte lägga ner bilen i diket...

Medlem
Skrivet av Bengan87:
Skrivet av Luminal:
Skrivet av FL3JM:

Men det här är ett sånt där trist spel där inte ett skit händer om man krockar va?

Bryr mig inte, krockar aldrig ändå

haha såå sant, varför alla gnäller över en krock simulator e helt sjukt konstigt, man ska hålla sej på vägen och inte lägga ner bilen i diket...

Klart en "simluator" skall ha en väl fungerande skademodell. Om du krockar med någon bil eller annat påverkar detta köregenskaperna avsevärt om bilen skadas. Att man även kan se detta på bilen i spelet gör det inte sämre på något vis.

Varför skall man försvara att det inte finns skador? Simuleringen hade blivit mycket bättre med skador på bilarna. Det är ju fakta.

Man kan dock säga, skador vor riktigt bra men det blir nog ett väldigt bra spel utan dem också.

Som Bengtzin sjöng "Hur svårt kan det va?"

Inaktiv
Skrivet av Lootskin:
Skrivet av Håkan:

GT5 kommer ut lagom till Playstation4. ;-P

Jag tvekar, PS3 är en 10 års produkt.

Så sony kommer inte släppa nån ny generations konsol förran 2017 då typ ?

Inaktiv

Det är fan lungt att det tar ett år till finns många spel att lira under tiden och jag har fortfarande inte skaffat prologue.

Medlem
Skrivet av Strax Dax:
Skrivet av Lootskin:
Skrivet av Håkan:

GT5 kommer ut lagom till Playstation4. ;-P

Jag tvekar, PS3 är en 10 års produkt.

Så sony kommer inte släppa nån ny generations konsol förran 2017 då typ ?

8 år mellan PS2 och PS3 så varför inte?

First generation (1972–1977)
Second generation (1976–1984)
Video game crash of 1983
Third generation (1983–1992)
Fourth generation (1987–1996)
Fifth generation (1993–2002)
Sixth generation (1998–2006)
Seventh generation (2004–)

Medlem

Second generation (1976?1984)
Video game crash of 1983

Hur mår klockan egentligen?

12
Skriv svar