Gears of War 2-teknik filmad

Robot
Medlem
Gears of War 2-teknik filmad

Läckert!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Ser imponerande ut. Jag blir besviken på Epic om dem inte släpper det till PS3. UT3 funkade ju bra.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Skrivet av Lootskin:

Ser imponerande ut. Jag blir besviken på Epic om dem inte släpper det till PS3. UT3 funkade ju bra.

Mjo , men kan ju bero på att utgivaren är microsoft.

Medlem

Gears of War känns ju lika Xbox 360 exklusivt som MGS4 är för PS3, så jag tror knappast de släpper det till PS3.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Bara jag som störde mig lite på rösten på CEOn?

Men iallafall, testade Gears of Wars hos en polare för ett bra tag sen, tyckte det bara var att springa, ta skydd, skjuta and repeat. Inget för mig...

Medlem

Gears of war var roligt spel, ser fram emot 2an.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

denna är ju riktigt gammal?

Redaktör

Mässan var i februari, vilket står i nyheten. Jag vet inte om filmen funnits tillgänglig på annat håll förut, men uppenbarligen har den inte setts av alla så den är värd en nyhet.


signatur
Inaktiv

Fin fint, blir nog skoj detta spelet. Bara dom håller actionen i samma klass som i 1:an. Co-Op är ju ett måste också..


signatur

PSNid: Hjod
XBLID: Hjod

Medlem

Fan va snyggt det var när dem kasta pelaren i vattnet och vattnet trycktes undan!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Den här är ju tok-gammal.

FZ.se ligger bra efter när det kommer till en hel del nyheter.

Otroligt att dom inte tagit upp exempelvis att ACER vill utveckla en Open Source konsol.

Medlem

Eh allt detta finns ju redan ^^

Inaktiv
Skrivet av Comstedt:

Eh allt detta finns ju redan ^^

Inte i UE3...inte på nextgen-tv-spel

Så fort jag ser en rubrik med spelet Gears of War så hör jag låten med samma namn från en Megadeth skiva i huvudet 8). Coolt allt det kommer en upföljare.


signatur
Medlem

ingen wow faktor iaf...känns inte som att de har gjort några jätteförändringar...men det ska bli intressant hur mycket mer de kan krama ur Unreal motorn


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av [Molotov:

"]Gears of war var roligt spel, ser fram emot 2an.

Jo första, andra kapitlet.. var ju sen bara samma sak, run shoot, take cover, run, shoot, die, resurrect retarded teammates.. repeat x100..

Inaktiv

Är ganska säker på att jag sett den här filmen tidigare här på FZ när den kom. (typ 1-2 månader sen?!) Har hänt ett par gånger nu att saker blivit dubbel rapporterat.

Fysiken för objekt var riktigt dålig i GoW 1 så jag hoppas den är nogolunda i GoW 2 nu då.

Medlem

Riktigt grymt Kan bara längta va!?

Inaktiv

shit vilken nööööörd han den sista är

han bor nog hos sina föräldrar

sån ska jag bli när jag blir stor

Inaktiv

mää gammal ju

Gears of War 2 kommer rocka asså med denna grafik motor blir det oslagbart:)

Inaktiv

Vad intressant att en par veckor gammal video blir postad här samma dag som den blir postad på Kotaku..

Kotakujr i farten igen?

Komigen peeps, step it up a notch.

Inaktiv

Det är en nyhet då detta är en direct feed och inte bara en inspelning av en bioduk som de tidigare varit.

Medlem

säkert kul på X360 dock ej på PC..

Medlem

Grym förbättring det där ambient occlusion, snyggt som faaaen!

Medlem

Alla som säger att detta spel suger kan jag svära på är PS3 elle Wii användare som inte äger en 360.

Det här spelet är svaret till varför jag dissade ps3 förra året :D:D

Medlem

Wow nu blev jag mkt mer sugen på uppföljaren iom alla förbättringar, det får gärna kostar 399 på Elgiganten på releasedagen som 1an gjorde

Medlem
Skrivet av poliiz:

shit vilken nööööörd han den sista är

han bor nog hos sina föräldrar

sån ska jag bli när jag blir stor

Det är Tim Sweeney ffs. Programmerare brukar vara lite sådär. John Carmack är lite åt samma håll, om än inte lika mycket. Duktig är han i vilket fall som helst. ^^

F.ö. tycker jag destructable environments var det tuffaste. Helt sick hur snygga sprickor det blev i betongpelarna efter explosionen.

Medlem
Skrivet av Kenchu:
Skrivet av poliiz:

shit vilken nööööörd han den sista är

han bor nog hos sina föräldrar

sån ska jag bli när jag blir stor

Det är Tim Sweeney ffs. Programmerare brukar vara lite sådär. John Carmack är lite åt samma håll, om än inte lika mycket. Duktig är han i vilket fall som helst. ^^

F.ö. tycker jag destructable environments var det tuffaste. Helt sick hur snygga sprickor det blev i betongpelarna efter explosionen.

precis.. hade du varit hardcore programmerare så hade du sett likadan ut.

Medlem
Skrivet av Snowman01:

Wow nu blev jag mkt mer sugen på uppföljaren iom alla förbättringar, det får gärna kostar 399 på Elgiganten på releasedagen som 1an gjorde

köpte den där också på releasen


signatur

I'm the broken one who fixed it.

12
Skriv svar