Warhammer Online framflyttat igen

Robot
Medlem
Warhammer Online framflyttat igen

Och därmed vann Age of Conan mina månadspengar såvida inte det blir försenat det också...


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem
Medlem

wowkopian väntar väl på att antalet wowspelare ska sänkas ;9

Medlem

Jag hade inte väntat mig mycket annat, men visst är det tråkiga nyheter.

Medlem

skitspel endå

Medlem

Fasen, och någon beta verkar det sig inte bli.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Skrivet av Katana:

wowkopian väntar väl på att antalet wowspelare ska sänkas ;9

wowkopian? hah!
du vet tydligen inte om att det fanns/finns mmorpg's som släppts före wow som har mer spelare, och är bättre, och roligare.

PS: mjau, mjau, meow!


signatur

OORRYYEE!!

Medlem

Spelet är ju LÅNGT ifrån klart.. Är inte direkt förvånad att dom skjuter upp det.

Medlem
Skrivet av Greeken:
Skrivet av Katana:

wowkopian väntar väl på att antalet wowspelare ska sänkas ;9

wowkopian? hah!
du vet tydligen inte om att det fanns/finns mmorpg's som släppts före wow som har mer spelare, och är bättre, och roligare.

PS: mjau, mjau, meow!

Vilket MMORPG har haft mer spelare än WoW om man får fråga lite nyfiket?

Sen gissar jag att WoW-kopia antyder på den grafiska stilen ser ganska likadan ut. Såsom TF2 och Battlefield Heroes.


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Gör inte mig något, bara de släpper ett bra spel.

Skrivet av Katana:

wowkopian väntar väl på att antalet wowspelare ska sänkas ;9

Daoc-kopia kanske är en bättre jämförelse, eftersom de använder sig av RvR och Keeps i spelet (sen är det samma spelutvecklare också). Men vissa tror bara att det finns ett mmorpg som alla tar efter.

http://en.wikipedia.org/wiki/Dark_age_of_camelot

Medlem

Trist som fan men spelet behöver det.


signatur

tjenare!

Medlem

haha. jag är sååååå förvånad ><


signatur

Bara gör det.

Medlem

Hoho, en tävling på Warhammers sida

To celebrate the release day of the pre-order program, a Collector’s Edition box will be given to each of the first 10 visitors who have logged in to our website and found the secret link which will be hidden somewhere in the presentation page. The following 100 visitors will be invited to participate in the beta test, if they are not already.

So hurry and check out the page dedicated to the pre-order and the Collector’s Edition , and don’t forget that to win, you must be registered and logged in to our website.

Redan hittat den gömda länken, tror dock jag är lite sen

Medlem

stackars folk som väntar på detta :/

mis
Medlem

är väl mer en positiv nyhet att dom försöker fixa spelet före release, suger det vid release så är det svårt att återhämta sig även om spelet faktiskt skulle bli bra 3 månader framåt :/


signatur

etqw?

Medlem

Japp, det sista håller jag definitivt med om

Medlem

väl hoppas de polerar den riktigt odentligt då...

Medlem

Offtopic
Citat "Vilket MMORPG har haft mer spelare än WoW om man får fråga lite nyfiket?"
Ett av flera exempel Maple Story har runt 50 miljoner spelare. Wow är populärt i Sverige därför så mycket utrymme i press osv.
http://en.wikipedia.org/wiki/Maple_story
Ontopic
Tycker datorspelstillverkare gör rätt att inte släppa halvfärdiga produkter, det skulle aldrig tolereras om det var någon annan vara som film/hushållsprodukt/tidning...

Pansarknekt
Skrivet av SirMauser:

Offtopic
Citat "Vilket MMORPG har haft mer spelare än WoW om man får fråga lite nyfiket?"
Ett av flera exempel Maple Story har runt 50 miljoner spelare. Wow är populärt i Sverige därför så mycket utrymme i press osv.
http://en.wikipedia.org/wiki/Maple_story
Ontopic
Tycker datorspelstillverkare gör rätt att inte släppa halvfärdiga produkter, det skulle aldrig tolereras om det var någon annan vara som film/hushållsprodukt/tidning...

Jepp, Lineage 2 och något annat asiatiskt MMO har oxxå haft många fler användare har jag för mig. World of Warcraft lever nog mycket på lättillgänglighet och marknadsförning här i Europa. Lineage 2 "bryr" sig inte om den Europeiska marknaden lika mycket som den asiatiska.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem
Skrivet av deftune:
Skrivet av SirMauser:

Offtopic
Citat "Vilket MMORPG har haft mer spelare än WoW om man får fråga lite nyfiket?"
Ett av flera exempel Maple Story har runt 50 miljoner spelare. Wow är populärt i Sverige därför så mycket utrymme i press osv.
http://en.wikipedia.org/wiki/Maple_story
Ontopic
Tycker datorspelstillverkare gör rätt att inte släppa halvfärdiga produkter, det skulle aldrig tolereras om det var någon annan vara som film/hushållsprodukt/tidning...

Jepp, Lineage 2 och något annat asiatiskt MMO har oxxå haft många fler användare har jag för mig. World of Warcraft lever nog mycket på lättillgänglighet och marknadsförning här i Europa. Lineage 2 "bryr" sig inte om den Europeiska marknaden lika mycket som den asiatiska.

[http://www.mmogchart.com/Chart1.html]

Lineage 2 var rätt nära, ja.

Pansarknekt
Skrivet av Grimhild:

[http://www.mmogchart.com/Chart1.html]

Lineage 2 var rätt nära, ja.

Bah, hade fel. Måste varit nåt tjafs om asien och deras mmo jag blandat ihop.
Något annat som är en bedrift dock är Habbohotel. Kan inte fatta att det blivit så stort,


signatur

Ooooh the drama!

Medlem
Skrivet av Oneone:

skitspel endå

du kanske ska lära dig stava först

Inaktiv
Skrivet av notwist:
Skrivet av Oneone:

skitspel endå

du kanske ska lära dig stava först

hehe word :P;)

1
Skriv svar