Robot
Army of Two

Electronic Arts har insett att delad glädje är dubbel och vill nu dela med sig av insikten i den här brutala shootern. Under ett mycket tunt lager hycklande politisk korrekthet döljer sig ett vulgärt, superamerikanskt litet glädjepiller.


Medlem
Vi testar Army of Two

Osmakligt hypervåld? Det är mer och mer man ser fz's recensenter klaga på våldet i uppenbart våldsfokuserade spel.
Ni borde kanske tänka om vilken åldersgrupp ni riktar in er på

Medlem

Ao2 var för kort och alldeles för simpelt.

Inaktiv

Bra recension, håller med om att det ska liras med en polare, helst i samma soffa som du. Lite väl kort kanske.


signatur

PSNid: Hjod
XBLID: Hjod

Medlem

Värt och köpa till ps3? lr är det dåligt portat med massa fps lagg som till många andra spel som kmr till både ps3/xbox?

Inaktiv

Varför just 2 man. varför inte 3

Medlem

Angående längden hade de väl tagit bort ett antal banor, där man främst körde fordon? Tror jag läste något sådant på en annan site.
Gillade det skarp dock, mer sånt här!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

jaha kul med coop spel tråkigt om man inte äger en utav dom konsolerna,

Medlem
Medlem

köng spel köp!!

Medlem

Aldrig fel med CO-OP, synd att det inte finns till pc :/

Medlem

Varför är det alltid Xbox versionen? Den är ju multiconsol men texten är ändå alltid grön.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Skrivet av Ericzeppe52:

Varför just 2 man. varför inte 3

Kanske skulle bli löjligt med ett spel som heter "Army of two... or maybe three..."

Medlem
Skrivet av karbon:

Värt och köpa till ps3? lr är det dåligt portat med massa fps lagg som till många andra spel som kmr till både ps3/xbox?

Spelet erbjuder samma halvdana grafik och FPS till de båda konsolerna så vitt jag vet.

Att endast erbjuda oss spelare horizontal splitscreen, utan möjlighet till vertikal anser jag vara mycket märkligt. Spelet glänser när man lirar Co-op tillsammans med någon annan i samma soffa. Däremot

Co-op online är inte samma roliga upplevelse, då det är mycket strul med servrar och voice chat. Att fylla banorna med AI-motståndare och endast tillåta 2v2-matcher drar också ned betyget.

Patchar tillverkarna in stöd för vertikal splitscreen och förbättrar MP-delen så höjer skulle jag känna mig riktigt nöjd med inköpet, istället för enbart nöjd.

Överdrev en aning när jag skapade följande bild, men här ser ni klart och tydligt varför jag hellre ser vertikal framför horizontal splitscreen i detta spel, spec. på en TV med format 16:9 (Widescreen):
http://playstation-3.se/user/profile/view_picture.php?id=2090

Inaktiv
Skrivet av sibbor:
Skrivet av karbon:

Värt och köpa till ps3? lr är det dåligt portat med massa fps lagg som till många andra spel som kmr till både ps3/xbox?

Spelet erbjuder samma halvdana grafik och FPS till de båda konsolerna så vitt jag vet.

Att endast erbjuda oss spelare horizontal splitscreen, utan möjlighet till vertikal anser jag vara mycket märkligt. Spelet glänser när man lirar Co-op tillsammans med någon annan i samma soffa. Däremot

Co-op online är inte samma roliga upplevelse, då det är mycket strul med servrar och voice chat. Att fylla banorna med AI-motståndare och endast tillåta 2v2-matcher drar också ned betyget.

Patchar tillverkarna in stöd för vertikal splitscreen och förbättrar MP-delen så höjer skulle jag känna mig riktigt nöjd med inköpet, istället för enbart nöjd.

Överdrev en aning när jag skapade följande bild, men här ser ni klart och tydligt varför jag hellre ser vertikal framför horizontal splitscreen i detta spel, spec. på en TV med format 16:9 (Widescreen):
http://playstation-3.se/user/profile/view_picture.php?id=2090

hmm självklart ska det vara vertikal, hittar ingen annledning till horisontal...

Medlem

Blir väl budget/reaköp nångång, mer verkar det inte vara värt pga den korta speltiden

KoP
Medlem
Skrivet av Snowman01:

Mer verkar det inte vara värt pga den korta speltiden

Tycker absolut inte speltiden var kort. Det är ju
snarare så att speltiden på spel idag är längre
än vad den var på spel förr i tiden. :S Har
dessutom börjat spela om detta spel fast med en
annan polare. Riktigt kul.

Medlem

Blir köp direkt ifall det kommer till PC

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Snowman01:

Mer verkar det inte vara värt pga den korta speltiden

Tycker absolut inte speltiden var kort. Det är ju
snarare så att speltiden på spel idag är längre
än vad den var på spel förr i tiden. :S Har
dessutom börjat spela om detta spel fast med en
annan polare. Riktigt kul.

Ao2 är riktigt kort. Köpte spelet 6 mars avklarat 7 mars. Hann varva det på professional avklarat 8 mars. Sedan fick jag alla vapen i guld med tillbehör och alla masks den 10 mars.

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:
Skrivet av KoP:
Skrivet av Snowman01:

Mer verkar det inte vara värt pga den korta speltiden

Tycker absolut inte speltiden var kort. Det är ju
snarare så att speltiden på spel idag är längre
än vad den var på spel förr i tiden. :S Har
dessutom börjat spela om detta spel fast med en
annan polare. Riktigt kul.

Ao2 är riktigt kort. Köpte spelet 6 mars avklarat 7 mars. Hann varva det på professional avklarat 8 mars. Sedan fick jag alla vapen i guld med tillbehör och alla masks den 10 mars.

Det här säger kanske mer om din vardag än total speltid i det aktuella spelet


signatur

1338 - One Step Above

Medlem
Skrivet av [cp:

Billen"]

Skrivet av n0llk0ll0:
Skrivet av KoP:
Skrivet av Snowman01:

Mer verkar det inte vara värt pga den korta speltiden

Tycker absolut inte speltiden var kort. Det är ju
snarare så att speltiden på spel idag är längre
än vad den var på spel förr i tiden. :S Har
dessutom börjat spela om detta spel fast med en
annan polare. Riktigt kul.

Ao2 är riktigt kort. Köpte spelet 6 mars avklarat 7 mars. Hann varva det på professional avklarat 8 mars. Sedan fick jag alla vapen i guld med tillbehör och alla masks den 10 mars.

Det här säger kanske mer om din vardag än total speltid i det aktuella spelet

Njae, det var bara att jag fastna för spelet och alla banorna var korta och enkla. Man visste var fienden skulle komma hela tiden, trist.

Inaktiv

Bra, men kort som fan,

Medlem

man klara spelet lätt på två dagar


signatur

360 fanboys, just Shut The Fuck Up and enjoy Xbox 3FixMe!

Inaktiv

är faktiskt lite halvsugen på att köpa men det är tveksamt

Medlem

Lite förvånad att ni gav AoT en 4:a ^^
Jag gillar själv spelet men många andra tycks ha sågat splet lite halvt...

Läste dock att ni testat co-op med en till fysisk person, vilket är då man verkligen fattar grejen med AoT

Pansarknekt

Vill först säga att spelet verkar väldigt skoj och att det är synd att det inte kommer till PC.
Det påminner lite om Contra spelen tycker jag hehe.
Sen vill jag nämna att det är sjukt lågt att en representant för spelet ens nämner någonting om privata säkerhetsfirmor. Vadfan vet han om sånt? Helt allvarligt... Rent hypeuttalande.
Bra recension i övrigt men det känns som spelt borde fått 3,5 istället för 4. Om det nu är kort och mediokert i SP...


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Klarade ut det med polaren för nån dag sedan.
Bra spel men vi vart lite besviken på vapnen i spelet.
Polarn sparade ihop till ett snordyrt minigun som sög som fan.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Inaktiv

kul men kort borde vara mkt fler uppdrag

Medlem

Vad är det för osmakligt med att döda terrorister, det är ju bra:)


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

Detta borde få spelbolagen att fatta att det är co-op man ska sattsa på!


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

12
Skriv svar