Medlem
Skrivet av Emetic:

Vad är det för osmakligt med att döda terrorister, det är ju bra:)

Terrorister är människor dom med!


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

det ser fet kul ut


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av Emetic:

Vad är det för osmakligt med att döda terrorister, det är ju bra:)

sedan kan man diskutera vad som definieras som terrorister. Om man talar med en hjärntvättad "sett på för mycket FOX news" Amerikan så är alla som inte stödjer ockupationen i IRAK en terrorist. Bush säger ju att alla som inte är med dem är mot dem....så på ett sätt är det fel att döda terrorister då motiven ej behöver vara dödliga eller likande...

Jag är mot ockupationen i IRAK och gör det mig till terrorist?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

helt underbart spel, något kort förvisso, men har man en kompis att spela med är det ett garanterat bra köp


signatur

Before you criticize someone, walk a mile in their shoes. That way, if the person gets angry, you'll be a mile away, and have their shoes.

Inaktiv

Att ao2 är ett co-op inriktad spel säger ju sig själv och att spela detta utan en annan mänsklig medspelare är fan moraliskt förkastliskt enligt mig..

Inaktiv
Skrivet av redmac:
Skrivet av Emetic:

Vad är det för osmakligt med att döda terrorister, det är ju bra:)

sedan kan man diskutera vad som definieras som terrorister. Om man talar med en hjärntvättad "sett på för mycket FOX news" Amerikan så är alla som inte stödjer ockupationen i IRAK en terrorist. Bush säger ju att alla som inte är med dem är mot dem....så på ett sätt är det fel att döda terrorister då motiven ej behöver vara dödliga eller likande...

Jag är mot ockupationen i IRAK och gör det mig till terrorist?

håller med redmac

Medlem

När fan kommer spelet till PC?
Våga vägra konsol!!!!!!!!!
/Cylon

Medlem

Kom igen är ja den enda som haka upp sig på alla tråkiga pang pang effekter?
Alla vapen i samma klass använde ju samma ljud -.-'

12
Skriv svar