Halo 3:s banpaket Heroic är numera gratis

Robot
Halo 3:s banpaket Heroic är numera gratis
Medlem
Halo 3:s banpaket Heroic är numera gratis

Hahaha, fyfan vilken skön film:)

Om bungie nu kunde göra ett nytt marathon så blir jag själaglad...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Wiiehoo! Synd att man tröttna på Halo 3 för lääänge sedan.

Medlem

Jävligt kul film, måste tanka! Nu!

Medlem

h3's multi är kul i högst 10 minuter, sen brister man ut i ilska av att man aldrig kan få död på någon även fast man skjuter cirka 30-40 skott på en snubbe.


signatur

<3

Medlem

jahapp, det var dom 800 ms pointsen... ska kanske vänta me att köpa banor nästa gång ;P


signatur

OORRYYEE!!

Medlem
Skrivet av jovviz:

h3's multi är kul i högst 10 minuter, sen brister man ut i ilska av att man aldrig kan få död på någon även fast man skjuter cirka 30-40 skott på en snubbe.

Ursäkta men.... PHAIL


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Halo 3 i multiplayer är nog det absolut roligaste jag upplevt på länge... Bara CoD 4 är lika kul, särskilt när man kör system link med polarna


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem
Skrivet av Wardancer:
Skrivet av jovviz:

h3's multi är kul i högst 10 minuter, sen brister man ut i ilska av att man aldrig kan få död på någon även fast man skjuter cirka 30-40 skott på en snubbe.

Ursäkta men.... PHAIL

ja jag är dålig!.men det spelar ingen rolll.det hade varit okej på pc dock.

och nej jag hatar inte halo.snarare tvärtom.

"MEN" det är ganska frusterande att man måste skjuta runt 30 skott med assault riflen för att få död på någon..kan inte riktigt förstå hur en automatkarbin kan ta mindre skada än ett kolv slag.


signatur

<3

Medlem
Skrivet av jovviz:

"MEN" det är ganska frusterande att man måste skjuta runt 30 skott med assault riflen för att få död på någon..kan inte riktigt förstå hur en automatkarbin kan ta mindre skada än ett kolv slag.

Spartans är genestiskt förstärkta supersoldar i en rustning som gör dom ännu starkare, AR, är en AR.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

De flesta vapen dödar rätt fort om man siktar och använder dom på rätt avstånd. Assault Rifle (antar du menar standard geväret) är ganska dåligt ja. Men ta t.ex. Battle Rifle (kikarsikte och burst) kan döda på 2-3 bursts om du träffar rätt. Skadan är balanserad inte realistisk.

Halo multiplayer har mer gemensamt med Quake än med Counterstrike.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Lek? WTF!?


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

1
Skriv svar