Savage 2 släppt till Linux

Robot
MFC
Medlem
Savage 2 släppt till Linux

Ett av få spelförlag som inte ägs av EA eller M$...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv

Har aldrig hört talas om de, så det är säkert inte bra. Min gissning...


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv

Vem är Linus?

Medlem

jaså


signatur

[spoiler] mööp[/spoiler]

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Har aldrig hört talas om de, så det är säkert inte bra. Min gissning...

ÄR du helt puckad eller?:evil:

Gör en lista över alla företag/personer du har hört talas om så ska jag göra en lista vilka utav dem som inte gör bra spel...

S2 Games är ju askoola som gör en RTS/FPS blandning och lyckas klara sig UTAN EA, MS eller Vivendi.

Gaaah... Uttala dig inte innan du vet vad du snackar om.

Jag kan ju lägga till att jag inte spelar något utav S2's spel (längre). Så ta det inte som nått Fanboy påhopp.

Medlem

Savage 2? Jag visste inte att det fanns en etta. Jag tar nog och stödjer svenska indi-utvecklare som Massive och Dice istället.

Inaktiv
Skrivet av pileofnuts:

Savage 2? Jag visste inte att det fanns en etta. Jag tar nog och stödjer svenska indi-utvecklare som Massive och Dice istället.

På vilket sätt är dom "indi" när dom ägs av Vivendi/Activision respektive EA?

Medlem
Skrivet av pileofnuts:

Savage 2? Jag visste inte att det fanns en etta. Jag tar nog och stödjer svenska indi-utvecklare som Massive och Dice istället.

fniss

Medlem
Skrivet av pileofnuts:

Savage 2? Jag visste inte att det fanns en etta. Jag tar nog och stödjer svenska indi-utvecklare som Massive och Dice istället.

Haha, det var det roligaste jag hört idag. Hoppas för din egen skull att du verkligen inte tror att de företagen är indie.

Medlem

Lär ju inte ta lång tid innan man lyckas ta bort tids-spärren.

1
Skriv svar