Testa Sins of a Solar Empire

Robot
Medlem
Testa Sins of a Solar Empire

Ska bli kul att testa, jag har hört mycket gott om det här spelet

Medlem

Lika testa....har ändå inge bättre för mig....feber sux.

Medlem

Riktigt bra spel!

Medlem

säkert kul om man pallar förby tutorial o lär sig allting...

Medlem

Jag personligen tyckte att spelet sög. Kan nog vara för att jag är mera av en taktiskt person (tar mera skada om man blir beskjuten bakifrån/sidorna osv).

Här är det mest att bygga en enorm arme, skicka in den och använda abilities när de är redo.

Medlem

Har nu testat spelet, det var inget för mig, säkert kul för dem som gillar den typen av spel.


signatur

cags

Medlem

Det är småcoolt men jag tycker att det är för segt för min smak


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Jag tyckte det var värdelöst. Pinsamt dåligt UI, animationer under all kritik mm.

Medlem

GFW radio fick mig att verkligen vilja testa det här och ÄNTLIGEN släpper de en demo. Verkar vara ganska avancerat däremot, blir nog en hel del tutorial.

Medlem
Skrivet av Petah:

Jag personligen tyckte att spelet sög. Kan nog vara för att jag är mera av en taktiskt person (tar mera skada om man blir beskjuten bakifrån/sidorna osv).

Här är det mest att bygga en enorm arme, skicka in den och använda abilities när de är redo.

True true, jag tyckte inte heller om det. Fick ingen känsla alls för raserna. Tror de skulle tjänat på att ha en story i det?


signatur

PC load letter? WTF is that!?!

Inaktiv

Spelet är en fröjd för ögat, och iom det gör det inte så mycket att det går segt när man spelar i "normal speed" och inte ställer in snabb forskning osv.

Har inte spelat en match på under 2 timmar ännu, så inget spel jag har tid med för tillfället.
Men multiplayer är riktigt kul.

Gillade man homeworld så kommer man nog att tycka om det här också, om än lite.

Inaktiv

Det här spelet är enligt mig riktigt grymt. Okej, en kampanj eller så kanske hade gjort allting lite bättre. Men spelet är ändå väldigt underhållande om man kör på en liten bana med svåra motståndare. Det blir definitivt inte segt.


signatur

قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس

Medlem

Det här var ett himla bra spel, de som inte testat måste testa! Det tar ungefär 5 timmar innan man kan det mesta, men det är väl spenderade timmar! Riktigt kul! Då tiden tog slut sa jag för mig själv, vad i helvete, NEJ!? Aldrig sagt så i ett demo förut!

1
Skriv svar