Robot
No More Heroes

Den japanska utvecklaren Grasshopper Manufacture blev alla recensenters älsklingar efter det skruvade Playstation 2-spelet Killer7. Med No More Heroes har de lovat att göra det våldsammaste spelet till Wii hittills, kanske är det även årets bästa?


Medlem
Wii blir brutal i No More Heroes

Gillade Killer7, kanske man får ta och prova det här då

Medlem

F*n va synd att de tog bort blodet... Alla trailers man sett har ju haft massor av det, och det känns helt fel att det är borta.

Medlem

Inga videorecensioner längre?


signatur

Nämen!

Medlem

Jag köpte spelet trots avsaknaden av blodet, man tänker inte så värst mycket på det! Dessutom går denna version lite snabbare mot USA-versionen, visst lite tråkigt när man dödat bossar och vet att det ska vara massa blod (vissa scener torkar några "snubbar" golvet efter slakten, men inget blod finns till).

Annars är det ett höjdarspel, bra med action!

Medlem

wow, såg ut att vara ett skit spel, tydligen inte. Kul att ni också har börjtat med + och - som PC gamer


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Det nya systemet är riktigt fräscht! Tar ett tag att vänja sig bara..


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

"blev alla recensenters älsklingar efter det skruvade Playstation 2-spelet Killer7. "

Du glömde Gamecube.

Medlem

Bloooood! ge mig!

Grafiken är jävligt udda, men detta är ett givet köp! =D


signatur

Bara gör det.

Medlem

har importerat den amerikanska versionen tillsammans med en freeloader


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

Manhunt säger jag bara. Det var på tiden att barnstämpeln suddades bort lite grann


signatur

sleeplezz

Medlem
Skrivet av FEvE:

Manhunt säger jag bara. Det var på tiden att barnstämpeln suddades bort lite grann

Mafia är nog fortfarande det mest brutala spelet på Wii


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem
Skrivet av Bluevortex:

har importerat den amerikanska versionen tillsammans med en freeloader

kanske dumt eftersom snart är freeloadern blockad

Inaktiv
Skrivet av yonaz:
Skrivet av FEvE:

Manhunt säger jag bara. Det var på tiden att barnstämpeln suddades bort lite grann

Mafia är nog fortfarande det mest brutala spelet på Wii

Aaaa stämmer nog old m8 de e nice att vi får den ocensurerade Manhunt versionen här i europa.


signatur

sleeplezz

Medlem

Rättelse, den holländska versionen är redan "uncut"! Och vi i europa får givetvis samma version, alltså inte den censurerade USA-versionen utav Manhunt2. Får se om allt går vägen..

Medlem
Skrivet av FoxeN:
Skrivet av Bluevortex:

har importerat den amerikanska versionen tillsammans med en freeloader

kanske dumt eftersom snart är freeloadern blockad

Har du någon källa? Vore intressant att veta mer om de, annars gör jag nog som Bluevortex.


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem
Skrivet av Struggle:

Inga videorecensioner längre?

Medlem

"According to 'N-Europe', the rumor that a new Nintendo firmware for the Wii blocked Datel's FreeLoader was infact a 'joke'. According to them, owners of the FreeLoader for Wii may sleep soundly in the knowledge that the whole thing was just an invalid rumor.

quote:

Update: WiiBrew have admitted that the reportedly blocking of the Freeloader is in fact a "hilarious" April Fool's joke (it's Easter Sunday, or March 23rd, in case you didn't know). The widespread panic and paranoia caused by the clever editor of the WiiBrew page was all for nothing. Readers, you may sleep soundly tonight in the knowledge that this whole thing has been debunked."

Står lite överallt : http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=26321

Medlem

Får 5/5 av mig, det var länge sedan jag njöt av något spel i samma utstäckning. The Real ending gjorde att jag fick kramp av att ja skrattade så mycket.

Vissa bossfighter är också helt skruvade och finns nog inget spel som har gått så mycket över gränsen vad det gäller att förra handlingen vidare i spelet.

Redaktör
Skrivet av Struggle:

Inga videorecensioner längre?

I början nöjer vi oss med en videorecension per vecka (publiceras på fredagar). Än så länge blir det mest pc-spel, men framöver kan det kanske bli fråga om fler konsoltitlar.


signatur
Medlem
Skrivet av yonaz:
Skrivet av FEvE:

Manhunt säger jag bara. Det var på tiden att barnstämpeln suddades bort lite grann

Mafia är nog fortfarande det mest brutala spelet på Wii

Hur är mafia mer brutalt än Manhunt 2? Antar att du inte lirat Manhunt 2 i så fall, antar inte att man kan ta en sån där cirkelsåg i mafia och sedan såga upp någons rygg med? Såna fall missade jag det totalt när ja körde igenom mafia senast ;/

Medlem
Skrivet av FoxeN:
Skrivet av Bluevortex:

har importerat den amerikanska versionen tillsammans med en freeloader

kanske dumt eftersom snart är freeloadern blockad

dom kommer släppa en ny och 170 spänn har jag råd med


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv
Skrivet av yonaz:
Skrivet av FEvE:

Manhunt säger jag bara. Det var på tiden att barnstämpeln suddades bort lite grann

Mafia är nog fortfarande det mest brutala spelet på Wii

Resident Evil 4


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av yonaz:
Skrivet av FEvE:

Manhunt säger jag bara. Det var på tiden att barnstämpeln suddades bort lite grann

Mafia är nog fortfarande det mest brutala spelet på Wii

Finns väl inget Mafia till Wii?

Medlem

Han kanske menar Gudfadern? Vilken är totalt skräp som mafia. RE4 är det brutalaste spelet till wii.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Finns manhunt2 till typ ps3? Och så är jag ute efter den oscensurerade verren


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Manhunt 2, endast till PS2 och Wii. Ska bli intressant om vi får den uncut versionen, då köper jag nog skiten bara för allt

Medlem

bra recension

Verkligen stilrent och nytt med + och -, verkar vara ett intressant spel, och det verkar som om kontrollerna har blivit mycket bättre


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Well lite besvikelse att de tog bort blodet, därför kommer jag importera det...

Medlem
Skrivet av Spectral:
Skrivet av yonaz:
Skrivet av FEvE:

Manhunt säger jag bara. Det var på tiden att barnstämpeln suddades bort lite grann

Mafia är nog fortfarande det mest brutala spelet på Wii

Finns väl inget Mafia till Wii?

Ja, vad fan snackar alla om.

Och jag tänker inte köpa No More Heroes tills versionen med blod kommer ut.

Förstör känslan lite grann.

12
Skriv svar