Inaktiv
MANtage

Efter ca 20 timar i produktion står till slut det senaste projektet av Allan´s Remains färdigt. Jag själv har med hjälp av min gode vän Jacob Bernhard ägnat denna vecka åt att spela in en hyllning till världens bästa och enda MANtage. An homage to the mantage så att säga.

Mycket har hänt på vägen. Vi filmade ungefär 4 ggr så mycket som vi egentligen behövde ("hellre för mycket än för lite" som Jacob hade sagt), vissa scener ströks i ren glömska (en ypperlig bajsscen, tyvärr) och andra råkade tyvärr undertecknad radera från kameran innan de hann föras över till datorn (jag i damkläder, vem hade inte velat se det liksom?)
Att redigera är alltid ett helvete då det är så svårt att bli helt nöjd, men det är betydligt värre när man även måste lägga på voiceovers i rätt tonfall, längd, uttal och ljudkvalitet. Som tur är är det mest Jacob som skött redigeringsbiten medans jag mest har kommit med kreativa små förslag.

Slutresultatet är både jag och Jacob sjukt nöjda med. Ofta när man tar sig an ett liknande projekt så blir man bara trött och less på slutet och vill aldrig se skiten igen, men här känner jag att viljan fortfarande finns där.
Vi har verkligen skapat något man kan vara stolt över.
Och nu delar vi det med er.

Förhoppningsvis gillar ni det, själv hatar jag min röst, men det gör ju alla när de lyssnar på sig själva på inspelningar säger dom.
Ojämn ljudnivå tyvärr, och varför allt är inramat i svart vet jag inte men håll till godo.

Varsågoda, the MANtage:

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Inaktiv
MANtage

Jag förstår inte riktigt, men så har jag inte sett orginal MANtage:et

Medlem

Jag lider med dig angående inspelade röster.

I övrigt måste jag säga att den var värdig orginalet, du hade verkligen det rätta minspelet


signatur

8 timmar om dagen, 5 dagar i veckan. Och du som ville bli något.

Inaktiv
Skrivet av Voxbrallan:

Jag förstår inte riktigt, men så har jag inte sett orginal MANtage:et

:evil:


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Medlem

Now you're a man!


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

1
Skriv svar