Gameplaytrailer från Race Driver: GRID

Robot
Medlem
Gameplaytrailer från Race Driver: GRID

Det är helt sjukt hur mycket man längtar efter det har spelet!

Medlem

Ser fan riktigt bra ut.

Medlem

Givet köp.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Detta ska bli kul att köra med min G25'a!:up:

Medlem

Såg ju inte helt fel ut det här.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Ser riktigt najs ut, även om jag inte brukar gillar racingspel.

Medlem

Damn, det där var inte fult...


signatur
Inaktiv

aa fan gillar det jag sett än så länge. lyckas dom med detta så e jag mer än villig å sponsra dom

Medlem

Ser riktigt intressant ut.

Medlem

inte förrenderat? zomg

Medlem

Snyggaste racing spelet på G?

Jag ser fram emot detta.

Medlem
Medlem

Nice


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

wow.. har inte hört talats om det här.. intressant.. kan bli något dock ganska långt kvar innan det kommer...

Medlem
Skrivet av lordsinner:

wow.. har inte hört talats om det här.. intressant.. kan bli något dock ganska långt kvar innan det kommer...

Långt kvar? Sommaren 2008?

Medlem
Skrivet av lordsinner:

wow.. har inte hört talats om det här.. intressant.. kan bli något dock ganska långt kvar innan det kommer...

Spelet släpps i juli det är inte speciellt långt kvar..

Medlem

Hoppas bara det finns alternativ att köra med arkadinställningar så väl som simulering i GTR klass.

Medlem
Medlem

Vilken snygg trailer.

Medlem

För helvette, jag drog hem filen så man slapp kolla lågupplöst i en ruta, och BANNE mig om det är in-game. Jag har sjukt svårt att tro det, men om det är det, Sjukt vilket jobb dom lagt ner.

Kort sagt, det snyggaste jag sett!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av b0ne:

För helvette, jag drog hem filen så man slapp kolla lågupplöst i en ruta, och BANNE mig om det är in-game. Jag har sjukt svårt att tro det, men om det är det, Sjukt vilket jobb dom lagt ner.

Kort sagt, det snyggaste jag sett!

Att det flyter i en 60 fps gör inte saken sämare! Givet köp :):up:

Medlem
Skrivet av b0ne:

För helvette, jag drog hem filen så man slapp kolla lågupplöst i en ruta, och BANNE mig om det är in-game. Jag har sjukt svårt att tro det, men om det är det, Sjukt vilket jobb dom lagt ner.

Kort sagt, det snyggaste jag sett!

Har svårt att tro att FPSen kan vara så pass hög på 360n iallafall. Allting flyter ju grymt mjukt.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Herrelol vad fett, fick rysningar, blir till att fixa nytt grafikkort om det kommer till pc, och en G25 kanske om pengarna räcker.

Tyckte för övrigt den hade lite samma känsla som Gran Turismo introna till Playstation, gav en liten nostalgi kick att toppa det hela med ;D

Edit: Stod visst for windows i slutet, skulle vara konstigt om det inte kom till PC men man måste gardera sig lite också ;D

_78
Medlem

Min PS3:a kommer glöda i sommar!!!!!


signatur

Dell XPS M1730 till salu!

Medlem
Skrivet av _78:

Min PS3:a kommer glöda i sommar!!!!!

haha så sant, många bra spel som kommer, tyvärr har man inte tid att spela alla!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Fyfan vad man längtar efter att få stoppa in skivan i ps3.an

Medlem
Skrivet av b0ne:

För helvette, jag drog hem filen så man slapp kolla lågupplöst i en ruta, och BANNE mig om det är in-game. Jag har sjukt svårt att tro det, men om det är det, Sjukt vilket jobb dom lagt ner.

Kort sagt, det snyggaste jag sett!

Ja det är ingame finns en förrendererad trailer också och där ser man en markant skillnad imellan vilket inte är ovanligt.

Sedan att dem själva skulle ljuga med "actual game footage" är noll , syns klart och tydligt att det är ingame och snyggt ere också lite likt DIRT.

_78
Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av _78:

Min PS3:a kommer glöda i sommar!!!!!

haha så sant, många bra spel som kommer, tyvärr har man inte tid att spela alla!

Har en väldans massa pappaledighet att ta ut


signatur

Dell XPS M1730 till salu!

Medlem

Måste övertala farsan att köpa detta, min nya ratt kommer slitas.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

12
Skriv svar