Gameplaytrailer från Race Driver: GRID

Medlem

ASSÅ HALLÅ DET ÄR RACEDRIVER!!!.. sen när har det varigt bra?! gfx är inte samma som gameplay kul att köra runt med bilar gör 180grader på 0sec i 360 blås... ska man spela bil spel ska man spela Liveforspeed... NEJ INTE NEED.. LIVE!!!....

Medlem

Ser riktigt nice ut! Men Colin Mcrae: DiRT stavas ju med ett litet i och det är codemasters bakom det också... Tycker då det borde bli Racedriver: GRiD! Eller hur?;) hehe verkar as tufft!

Medlem

Oj, det här är så en trailer ska skapas! Verkligen snyggt gjort, blir jäkligt intressant att spela med g25


signatur

Nämen!

Medlem

Det var ett mäktig intryck man fick av den trailer

Medlem
Skrivet av BlackBurn:
Skrivet av lordsinner:

wow.. har inte hört talats om det här.. intressant.. kan bli något dock ganska långt kvar innan det kommer...

Spelet släpps i juli det är inte speciellt långt kvar..

Ehm 2-3 månader... är ganska länge enligt mig iaf.. mycket man kan hinna med....och mycket kan hända...;)

Medlem
Skrivet av darkfate:

ASSÅ HALLÅ DET ÄR RACEDRIVER!!!.. sen när har det varigt bra?! gfx är inte samma som gameplay kul att köra runt med bilar gör 180grader på 0sec i 360 blås... ska man spela bil spel ska man spela Liveforspeed... NEJ INTE NEED.. LIVE!!!....

Håller med till fullo där... blir fan rädd av "Racedriver" titeln. Toca 1 och 2 var ju ett skämt. Nåja den som lever får se


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem
Skrivet av darkfate:

ASSÅ HALLÅ DET ÄR RACEDRIVER!!!.. sen när har det varigt bra?! gfx är inte samma som gameplay kul att köra runt med bilar gör 180grader på 0sec i 360 blås... ska man spela bil spel ska man spela Liveforspeed... NEJ INTE NEED.. LIVE!!!....

Kanske det men och andra sidan...
ett spel att gnälla på är Need for speed iaf det spelet är de mest trökigt orealitsiska bil spel ever...

Live for speed är rätt skojj idd.

Medlem

Det blir till att förboka detta spel. Ser riktigt grymt ut.

Avstängd

Blir otroligt kul att spela detta tror jag, eftersom jag inte har ps3 så får den här ersätta Gran Turismo tills man kirrar ett ps3.

Medlem

Det här så otroligt skoj ut.

DIRT var dock inte mycket att hänga i julgranen. Tröttnade rätt fort på de enformiga banorna och den stela och glesa grafiken. Impulsköp på Game för 699 spänn, usch.

Medlem
Skrivet av darkfate:

ASSÅ HALLÅ DET ÄR RACEDRIVER!!!.. sen när har det varigt bra?! gfx är inte samma som gameplay kul att köra runt med bilar gör 180grader på 0sec i 360 blås... ska man spela bil spel ska man spela Liveforspeed... NEJ INTE NEED.. LIVE!!!....

Man kan väl få hoppas, skulle behöva lite mer ordentliga realism spel i stället för alla wannabes som man sett på sistone, även om jag älskar Live for Speed hade jag gärna sett något spel som kan konkurrera med realismen, realism + grafik borde vara lite bättre än bara realism med utdaterad (men funktionell) grafik och påhittade bilar (de flesta bilar iaf).

12
Skriv svar