Medlem
Köpa skrivare

Nu kommer en lite annorlunda tråd tror jag här.
Nåväl... har ju börjat på universitet och jag skulle behöva mig en skrivare då. Okej jag kan gå till universitetet och skriva ut men jag sitter hellre hemma och skriver faktiskt.

Vad är det man ska kolla på när man köper en skrivare? Vill ha en med färg iaf och den ska köpas på www.komplett.se för jag ska köpa ett grafikkort därifrån också i samma veva.

Mina enda egentliga krav är väl att den ska kunna skriva på båda sidorna av pappret, USB-anslutning, ha färg och kosta runt en tusenlapp.

Lite hjälp vore trevligt om någon kan något om detta ämne


signatur

osv.

Inaktiv

att skriva på båda sidor löser man enkelt genom att skriva ut varannan sida, vända på högen och sedan skriva ut resten.


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem

Du är klurig du soya :>

Ajaa... känns inte som att någon har något att säga om de inte är snabba. Beställer imorgon förmiddag eller så.


signatur

osv.

Inaktiv

laser är det som gäller
om du går på högskolan kommer du få skriva ut en hel del, och tro mej - det kommer löna sig med laser i längden!
ställ dig frågan varför du behöver färg iaf..


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Happ. Köpte en laserskrivare nu då av billigaste modellen. Det ska nog gå.
Detdär med färg var väl mest bara... ptja... kul en stund kanske och efter lite tjabbel med dem jag jobbar med på skolan om färgpatroner som tar slut snabbt etc så verka laser bäst ändå.

Tack för hjälpen.


signatur

osv.

1
Skriv svar