Europa Universalis: Rome-trailer

Robot
Medlem
Europa Universalis: Rome-trailer

tycker fortfarande att Civilization serien är bättre...

Inaktiv

Mumma Spelar fortfarande EU3, detta lär bli GRYMT

Medlem

Ser underbart ut Johan och Co gör som vanligt ett mästerverk i strategi genren. Jag har redan bokat och kan knappt vänta.


signatur
Medlem

Verkar vara så grymt!!!

Medlem

"Låt dem hata, bara de frukar!"

Skönaste citatet på länge

Medlem

köp köp köp!

Finns att köpa på GamersGate och Paradoxshop (där kan du även förhandsboka collectors edition, som innehåller en byst som är 15 cm hög!)

Må de hata mig, om blott de fruktar mig! som citatet på slutet lyder!

Medlem

Jag känner hur det rycker i tasken! Ge...mig...NU!


signatur

"Danger gleams like sunshine to a brave man's eyes" - Euripides

Medlem

Ser ju jävligt kul ut..

Medlem

Kommer ju bli snuskigt bra, inget snack om saken.. Valet av musiken i filmen känns dock lite fel, får känslan av ett ww2 spel när man lyssnar på den.

GIFZ!
ATTENTION: This product will ship on Apr 14h!

Inaktiv

EU serien är en av dom mest underskattade serierna som finns. Personligen kommer jag förboka en collection edition på Tisdag.

Inaktiv
Skrivet av the wookiee:

Finns att köpa på GamersGate och Paradoxshop (där kan du även förhandsboka collectors edition, som innehåller en byst som är 15 cm hög!)

Hehe, får man med en sån? Hade jag ingen aning om. Förköpt i alla fall, trots små inkomster och stora utgifter. Jag hoppas expansionen dröjer lite...

Medlem

Spännande med Rom! EU-serien har gett mig många bra speltimmar... Men varför å varför är killarna på Paradox så erbarmeligt dåliga på att göra trailers? Kom igen, bra mycket bättre än så där kan man prestera utan att behöva hyra in Blizzards animatörer!

Skrivet av Wilh3lm:

Spännande med Rom! EU-serien har gett mig många bra speltimmar... Men varför å varför är killarna på Paradox så erbarmeligt dåliga på att göra trailers? Kom igen, bra mycket bättre än så där kan man prestera utan att behöva hyra in Blizzards animatörer!

Nja jag lägger ingen större vikt vid en trailer när jag vet att spelet kommer rocka


signatur
1
Skriv svar