Robot
Bomberman Land

Bomberman har hängt med ett tag. Nu är det dags för Wii-debut. Kan du hjälpa till att rädda Bomberman Land? Kan du genomlida det låååånga introt?


Medlem
Bomberman Wii-debuterar, vi testar

Verkar ju uselt. Varför göra om Bomberman till Ape Academy?... Pff, tacka vet jag de goda minnen jag har från NES-versionen. Tror t.om jag kört det på SNES eller N64 också... goa tider

Medlem

Huga. Vilken sågning.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

MFC
Medlem

tacka vet jag virtual console på Wii... tack för att ni testar skitspelen så vi slipper köpa skit

Synd att Nintendo inte ställer några högre krav på spelen annat än att ta betalt för licensen.. få speltillverkare verkar anstränga sig för att göra rediga titlar. Förr eller senare dyker guldkornen upp antar jag, förutom de få som redan finns.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv

Jag vill ha recension på Zack & Wiki (ska vara riktigt skoj), sen No More Heroes skulle vara kul vad ni har att säga om, köpte det nyss och har bara hunnit testa det i en halvtimme typ. Har inte haft tid.

Men jag håller MFC, jag har mer spel till VC än vad jag har till Wii:t. Visst kan man tanka emulatorer men jag tycker att man inte orkar sitta vid datorn och spela på tangentbord, inte samma känsla som att sitta med kontroll i soffan och slappna av lite.

Hardcore game:a kan man göra på datorn också :]

Medlem

Varför inte släppa hederliga goa gamla bomberman med nyare gfx. Tacka vet ja bomberman på x360 live.

Medlem

bland det sämsta jag har sett på länge=/...

Medlem

usch fy och tvi

var e den gamla goa 8bitarsversionen?

eller den något utveckade mega bomberman till sega 16bit

de såg 1000 ggr bättre ut än denna utgåva


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Vad är det här för recension? Du testar ett spel som alla vet enbart är roligt i multiplayer och sedan dömer det enbart efter hur det fungerar i single player? Multiplayer-läget fick en ynklig rad i recensionen, när det är det man vill veta hur den fungerar. Du kanske borde fundera på att ägna det några rader så man kan bilda sig en egen uppfattning istället för att ägna det 20-dubbla till de gamla bomberman-spelen.

Medlem

helt otroligt att man bara kan recencera det sämsta som går att köpa till wii.

Inaktiv

spelet suger men om ni är ett gäng som träffas någorlunda ofta så är multiplayer läget lika roligt som innan, med lite nytt sedan SNES versionen iaf

Medlem

Kan rekommendera Bomberman LIVE till 360n skarpt, det är ett av de mest spelade spelen här hemma och med fyra handkontroller och ett par pilsner är det sjukt kul.

Skägg.
10 Chambers

Varför laga något som inte är trasigt? När jag tänker Bomberman ser jag framför mig ett hejdlöst skrikande gäng på fyra personer som försöker spränga varandra i bitar på en rad olika sätt. Det konceptet kan ju inte vara så svårt att förfina.


signatur
Medlem

Usch, tänker inte lägga ner pengar på detta spel. Tycker det är synd att det inte kommer så mycket bra spel till wii, Supermario Galaxy e kul, men resten har varit dåligt. Smash Bros kommer nog också bli kul.


signatur

cags

1
Skriv svar