Halo 3:s Legendary Map Pack släpps i april

Robot
Medlem
Halo 3:s Legendary Map Pack släpps i april

Tja, om dem vill komma ikapp får dem nog släppa det billigare, alternativt gratis. Känns lite häftigt med så mycket poäng för 3 banor


signatur

Videomupp

Inaktiv

Det är inte bungie som sätter priset utan MS..

Tänkte inte köpa den här packen men nu när den innehåller en Sidewinder remake så är det bara att görat.

Medlem

Gratis är godast. Förövrigt så känns Halo 3 alldeles för uttjatat efter 188 matcher som alla är likadana. Nej, CoD4 har lite variation i vilket fall.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Heroic map packet ska bli gratis samtidigt som detta släpps eller nåt i den stilen.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

känns konstigt att ett map pack kostar

Medlem
Skrivet av Boomer:

Gratis är godast. Förövrigt så känns Halo 3 alldeles för uttjatat efter 188 matcher som alla är likadana. Nej, CoD4 har lite variation i vilket fall.

Bah, personligen tycker jag COD 4 saknar variation. Med det menar jag inte att det är ett dåligt spel. I Halo 3 har man en hel del fordon, massor av spellägen, mycket variation på vapen och equipment, forge, theater etc.

Skrivet av Wardancer:

Heroic map packet ska bli gratis samtidigt som detta släpps eller nåt i den stilen.

Jo jag har för mig att det var det dom sa när det första(Heroic) map packet släpptes.

Inaktiv

Stämmer Heroic kommer bli gratis när Legendary kommer, vilket kommer bli nice då man kanske får Standoff och foundry lite oftare i matchmaking.

Inaktiv

ja om det är en sidewinder remake ja då blir det att kötta oavsett vad det kostar !!!

Medlem
Skrivet av Dogge:

Stämmer Heroic kommer bli gratis när Legendary kommer, vilket kommer bli nice då man kanske får Standoff och foundry lite oftare i matchmaking.

Heroic blir gratis nu på tisdag.

http://kotaku.com/370994/halo-3-heroic-maps-set-free-on-tuesd...

Inaktiv

Det skulle var gratis klockan 02:00am Pacific Time, den är nu 05:21 am och den kostar fortfarande 800mp

1
Skriv svar