Condemned 2: Bloodshot fotat

Robot
Medlem
Condemned 2: Bloodshot fotat

Det som retar mig är "Ok, vi har gjort en snyggt bra spel med sköna omgivningar - släck lampan nu så man bara ser fyra pixlar i taget"

...Om man inte blir skrämd av spel är det bara jobbigt att inte se...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Demot finns juh på US PSN...Rätt så mysigt spel, fightclub-delen verkar va skojig...

Inaktiv

Bilder är tråkigt när det finns filmer att kolla in.

En review utav [b]XB360 [/b]versionen finns här i HD upplösning.

--> Condemned 2: Bloodshot Review HD

Enjoy!


signatur

sleeplezz

Medlem

Ettan var riktigt bra.
Kommer det här till pc?


signatur

Googla först , fråga sen

Inaktiv
Skrivet av zitow:

Ettan var riktigt bra.
Kommer det här till pc?

Någon möjlighet att Condemned 2 släpps till pc? Om nej, varför inte?

- Om vi gör en pc-version måste vi lära oss den senaste versionen av DirectX fullt ut - vi vill göra saker rätt. Vi har varken gjort PS3-spel eller multiplayer på konsol förut, så redan där tog vi risker. Att utveckla till pc samtidigt kändes för komplicerat. [b]För närvarande har vi inga planer på att göra det till pc.

[/b]


signatur

sleeplezz

Medlem

Ha vilket skitsnack, lära er my ass, hört talas om portningar som alla verkar spotta ur sig nu ? dom är bara lata.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Det som retar mig är "Ok, vi har gjort en snyggt bra spel med sköna omgivningar - släck lampan nu så man bara ser fyra pixlar i taget"

...Om man inte blir skrämd av spel är det bara jobbigt att inte se...

Du har för dålig svärta och grå skala på din tv. Man ser hur klart och tydligt som helst i mörka partier om man har en tv med ordentlig svärta. Jag spelade igenom ettan på pc (hade ingen 360 då) där jag har en tft skärm och det var riktigt jobbigt kan jag säga för den skärmen hade värdelös svärta. Det finns tyvär ingen tft skärm som har sån där perfekt svärta där svart verkligen är bläck svart.

Har spelat ett tag ikväll, det är riktigt bra hittills. Detta spel är ett spel som sätter svärtan på prov! Som tur är så har man en ruggit bra crt med komponent ingång! Och crt är fortfarande idag överlägen när det gäller svärta och grå skalor.

Inaktiv

spelade demon på ps3an

skönt att man fick ställa in ljusstyrka i början min projektor är lite ljus kanske

usch va läskigt spel

Medlem

Jag har bara spelat demot av ettan och tvåan och jag tyckte ettan var lite mer skrämmande. Men helt klart verkar tvåan också lovande.

Inaktiv
Skrivet av Jühan:
Skrivet av CastorFiber:

Det som retar mig är "Ok, vi har gjort en snyggt bra spel med sköna omgivningar - släck lampan nu så man bara ser fyra pixlar i taget"

...Om man inte blir skrämd av spel är det bara jobbigt att inte se...

Du har för dålig svärta och grå skala på din tv. Man ser hur klart och tydligt som helst i mörka partier om man har en tv med ordentlig svärta. Jag spelade igenom ettan på pc (hade ingen 360 då) där jag har en tft skärm och det var riktigt jobbigt kan jag säga för den skärmen hade värdelös svärta. Det finns tyvär ingen tft skärm som har sån där perfekt svärta där svart verkligen är bläck svart.

Har spelat ett tag ikväll, det är riktigt bra hittills. Detta spel är ett spel som sätter svärtan på prov! Som tur är så har man en ruggit bra crt med komponent ingång! Och crt är fortfarande idag överlägen när det gäller svärta och grå skalor.

Håller tyvärr inte med dig där. Sitter på en 30" TFT med nästan kolsvart svärta! Spel som Doom3, Condemned 1 osv är kalas på min skärm iaf....


signatur

sleeplezz

Medlem
Skrivet av FEvE:
Skrivet av Jühan:
Skrivet av CastorFiber:

Det som retar mig är "Ok, vi har gjort en snyggt bra spel med sköna omgivningar - släck lampan nu så man bara ser fyra pixlar i taget"

...Om man inte blir skrämd av spel är det bara jobbigt att inte se...

Du har för dålig svärta och grå skala på din tv. Man ser hur klart och tydligt som helst i mörka partier om man har en tv med ordentlig svärta. Jag spelade igenom ettan på pc (hade ingen 360 då) där jag har en tft skärm och det var riktigt jobbigt kan jag säga för den skärmen hade värdelös svärta. Det finns tyvär ingen tft skärm som har sån där perfekt svärta där svart verkligen är bläck svart.

Har spelat ett tag ikväll, det är riktigt bra hittills. Detta spel är ett spel som sätter svärtan på prov! Som tur är så har man en ruggit bra crt med komponent ingång! Och crt är fortfarande idag överlägen när det gäller svärta och grå skalor.

Håller tyvärr inte med dig där. Sitter på en 30" TFT med nästan kolsvart svärta! Spel som Doom3, Condemned 1 osv är kalas på min skärm iaf....

Vad är det för skärm? Alltså så länge man inte har en led eller oled så är det rent omöjligt att få perfekt svärta det är ett faktum eftersom att backlighten finns alltid där och lyser upp på en lcd. Och så är det ju från person till person också hur man uppfattar svärtan. Jag köpte för en 42tums Panasonic plasma alldeles nyligen men lämnade tillbaka den för jag inte var tillfredsställd med svärtan.

Det finns inte en enda tft skärm eller lcd tv och knappt plasmor heller som har den där perfekta svärtan. Det finns två apparater och det är en Pioneer KURO plasma eller en Samsung F96, en lcd tv med led bakgrunds belysning, den släcker ner delar av skärmen som den inte använder.

Jag har tittat runt som en tok på affärer och det finns ingen tv förutom Kuron och F96an som tillfredställer mig när det gäller svärtan, så faktist där tror jag dig inte en sekund när det gäller svärtan.

Inaktiv
Skrivet av Jühan:
Skrivet av FEvE:
Skrivet av Jühan:
Skrivet av CastorFiber:

Det som retar mig är "Ok, vi har gjort en snyggt bra spel med sköna omgivningar - släck lampan nu så man bara ser fyra pixlar i taget"

...Om man inte blir skrämd av spel är det bara jobbigt att inte se...

Du har för dålig svärta och grå skala på din tv. Man ser hur klart och tydligt som helst i mörka partier om man har en tv med ordentlig svärta. Jag spelade igenom ettan på pc (hade ingen 360 då) där jag har en tft skärm och det var riktigt jobbigt kan jag säga för den skärmen hade värdelös svärta. Det finns tyvär ingen tft skärm som har sån där perfekt svärta där svart verkligen är bläck svart.

Har spelat ett tag ikväll, det är riktigt bra hittills. Detta spel är ett spel som sätter svärtan på prov! Som tur är så har man en ruggit bra crt med komponent ingång! Och crt är fortfarande idag överlägen när det gäller svärta och grå skalor.

Håller tyvärr inte med dig där. Sitter på en 30" TFT med nästan kolsvart svärta! Spel som Doom3, Condemned 1 osv är kalas på min skärm iaf....

Vad är det för skärm? Alltså så länge man inte har en led eller oled så är det rent omöjligt att få perfekt svärta det är ett faktum eftersom att backlighten finns alltid där och lyser upp på en lcd. Och så är det ju från person till person också hur man uppfattar svärtan. Jag köpte för en 42tums Panasonic plasma alldeles nyligen men lämnade tillbaka den för jag inte var tillfredsställd med svärtan.

Det finns inte en enda tft skärm eller lcd tv och knappt plasmor heller som har den där perfekta svärtan. Det finns två apparater och det är en Pioneer KURO plasma eller en Samsung F96, en lcd tv med led bakgrunds belysning, den släcker ner delar av skärmen som den inte använder.

Jag har tittat runt som en tok på affärer och det finns ingen tv förutom Kuron och F96an som tillfredställer mig när det gäller svärtan, så faktist där tror jag dig inte en sekund när det gäller svärtan.

Not telling you vad jag har för skärm hemma, då blir det bara massa diskutioner om hur mkt pengar man kan slösa på 1 sak... finns ej i sverige iaf.


signatur

sleeplezz

Medlem
Skrivet av FEvE:

Bilder är tråkigt när det finns filmer att kolla in.

En review utav [b]XB360 [/b]versionen finns här i HD upplösning.

--> Condemned 2: Bloodshot Review HD

Enjoy!

Tack för länken. Jag spelade ettan sönder och samman (1000/1000) och älskade varenda minut av det. Tvåan förbokades för länge sen. Kan fan knappt bärga mig hehe.


signatur
Medlem
Skrivet av FEvE:

Not telling you vad jag har för skärm hemma, då blir det bara massa diskutioner om hur mkt pengar man kan slösa på 1 sak... finns ej i sverige iaf.

Coolt, om jag inte skulle fara till USA och operera min nacke som kommer gå på typ 70 tusen då skulle jag utan tvekan köpt en Pioneer KURO plasma för 30 tusen. Seriöst vad är det för skärm? Om du är blyg och inte törs säga det här kan du väl skicka ett pm.

Medlem

Gametrailers recensionen var klockren! Ser fram emot spelet ännu mer nu.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Ha vilket skitsnack, lära er my ass, hört talas om portningar som alla verkar spotta ur sig nu ? dom är bara lata.

Är nog inte värt en portning till PC då folk kommer pirata sönder skiten ;op

1
Skriv svar