Two Worlds: The Temptation tillkännagivet

Robot
Medlem
Two Worlds: The Temptation tillkännagivet

woaa. av bilderna att dölja ser det faktiskt bra ut. kanske iom den förra "floppen" de fick in mkt cash endå. detta verkar sweet

Medlem

Snälla! släng bort blurr/hdr och allt gojs... DET FÖRSTÖR!

Inaktiv

Ser onekligen ut som bullshots.

Medlem

Fler rollspel är ju alltid trevligt. Även om Two Worlds kändes opolerat innan patcharna började dyka in så tycker jag det var ett småtrevligt spel väl värt att spendera några timmar på.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Assassin's Creed vibbar på bilden med snubben som klättrar på stegen

Skrivet av Snatte:

Assassin's Creed vibbar på bilden med snubben som klättrar på stegen

Får "Dragonheart" vibbar, en drake i skogen. Doh!!!


signatur
Medlem

Jag gillade originalet väldigt mycket, även om det kanske verkade som ett skitspel de första 10-20 minutrarna. När man har spelat spelet en jäkla massa timmar nu så kan jag konstatera att jag på fullaste allvar tycker att det är bättre än Oblivion, då Two Worlds faktiskt är roligt efter 10-20 timmar medan Oblivion bara blev så extremt trist när man upptäckte att fienderna auto-levlas aggresivt och att det aldrig någonsin är någon poäng med att utforska världen eftersom loot slumpas på ett sådant sätt att man bara får värdelöst skit hur mycket man än riskerar livet.

Om de lyckas att förbättra spelet utan att sabba det märkliga simpla fight system som ändå håller hur länge som helst så kommer jag att köpa uppföljaren direkt.

Medlem

Jag vet inte hur det är på PC, lirade two worlds på 360 upp till typ lvl 60 sen när patchen kom som skulle förbättre fps i liret så sluta jag för det vart ju fan sämre fps än det var före patch....

Men man får hoppas på att det kommer bli bättre detta för, förutom allt fps lagg så var two worlds rätt ok rpg spel ändå.

Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Snatte:

Assassin's Creed vibbar på bilden med snubben som klättrar på stegen

Får "Dragonheart" vibbar, en drake i skogen. Doh!!!


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

YEEEEEEEEEEEEEEEES! Älskade första delen dock var jag alltid besviken på frameraten som var ryckig då och då (OBS! X360). Men spel glädje till max. Detta RPG är minst lika bra som oblivion och självfallet har båda sina negativa saker och bra saker och tur är väl det för varför skulle man annars köpa andra rpg spel?

Mer rpg till konsoler och PC i denna stil TACK!...

Skall inhandla det till pc oxå så fort dem sälger en deluxe box. (om jag kan hålla mig så länge förstås)

Medlem

Ser mycket bättre ut än ettan. Provade demot till 360 och där kunda man räkna pixlarna på det mesta...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

1
Skriv svar