EA kör BF: Bad Company-beta, vinn nyckel hos FZ

Medlem

"You have passed screening, but only subscriber keys are left."
NOOOOOOOOOOOOOO!

Medlem

Satan jag hann inte att få tag på någon nyckel på fileplanet, men om någon vill ge bort en nyckel så är det bara att säga till!

Medlem
Medlem

Men tusan att nycklarna tog slut direkt, tar gärna emot en nyckel om någon har nån över.

Medlem

fanns nycklar kvar vid 17-17.30

Medlem

Ingen som har en nyckel över?
Fan att de skulle ta slut så satans fort, men de flesta var väl reserverade för betalande medlemmar... -_-

Inaktiv

Hoppas jag vinner och får en betanyckel för jag får min 360 på Lördag nästa vecka när jag fyller år och då ska jag lira som fan!!!:p

Medlem

Jag var inne på IGN precis och fick en nyckel...fast man måste var medlem, men det verkar finnas nycklar kvar...

Jack Flack 8)

Medlem

Är du betalande medlem Jack Flack?

Medlem

Inte längre Kami...

Medlem

Stryk mig ur tävlingen. Var ju lättare än vad jag trodde att få tag i nyckel på annat håll.

Inaktiv

Måste helt ha missat att IGN köpt upp/gått ihop med GameSpy...

Medlem
Skrivet av Malmighty:

Stryk mig ur tävlingen. Var ju lättare än vad jag trodde att få tag i nyckel på annat håll.

Lust att berätta vart?

Medlem

Är även sugen på en nyckel om någon lyckats få någon extra.
Känns som tävligen inte är så "wowig" när dom gett ut gratis-nycklar utan att man behöver betala.

Medlem

Fan va ja hatar Xbox360.. Bara mer och mer.. bara exklusiva tävlingar för den där skitboxen.

Inget för Sony orka!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Snälla, ni som inte har en 360 behöver väl inte tävla, då denna betan är Xbox 360 exklusiv...

Jag hade sovit ca 6 timmar efter att ha varit vaken i 30, så jag var inte helt vaken på det. Vinner jag, och inte du, så kan du få min nyckel

Inaktiv

Sign me up!

Såg precis en najsig film från multiplayer läget och det verkar mumma, här ska det ställas upp.


signatur

PSNid: Hjod
XBLID: Hjod

Medlem

Verkar som en något upphottad verision an Battlefield 2 med ett nytt spelläge och för konsol.

Nej tack, jag står över.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:

Fan va ja hatar Xbox360.. Bara mer och mer.. bara exklusiva tävlingar för den där skitboxen.

Inget för Sony orka!

Smutskasta PS3an istället, inte vårt 360 folks fel att BETAn är exklusiv för oss, men smartare från DICEs håll då fler har en Xbox 360 och ingen dålig grill.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

Inget för mig.. Jävla EA spel


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Finns det något annat ställe än fileplanet som "delar" ut nycklar public. Eller är alla ställen fyller.

Medlem

Fan...ingen som ha en nyckel ? Jag kan paya en 50-lapp till ert konto ;)...

Medlem

Har en ps3 så orkar inte ^^

Inaktiv

Verkar vara ett schysst spel. Orkar inte tävla dock, och ändå mindre betala för en beta via FP, eftersom jag aldrig vinner något hur som. Ska ta och varva Oblivion istället..


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem
Skrivet av Elit-mannen:

Fan...ingen som ha en nyckel ? Jag kan paya en 50-lapp till ert konto ;)...

Tror du kan pejja här iställe
http://www.fileplanet.com/promotions/bfbc/eu/

Medlem

Kom igen nu då gief beta !

Medlem

Okej, om någon fått tag på 2 nycklar eller tävlar och vinner och fått en nyckel. Finns det någon vänlig själ som kan tänkas att skänka ett stackars seg man en nyckel


signatur

Nämen!

Medlem

Hatar fileplanet....

Medlem
Skrivet av Jinx:
Skrivet av [cp:

Billen"]Jinx, ta och flyg till fileplanet och hämta en istället. No offring needed.

jag har ingen användning av en beta-nyckel...min box är bannad

Pwned.nl

KoP
Medlem

Äsch.. ids inte sitta och lira nån beta version. Väntar tills spelet finns i butik istället.

123
Skriv svar