EA kör BF: Bad Company-beta, vinn nyckel hos FZ

Medlem

Nu när det börja gå "rykten"(gamespot tror jag det var) som säger att man kommer behöva betala i BETAN samt när spelet väl kommer för vapen m.m.
Ska vara 10vapen som man ska kunna köpa genom Live, som inte går att få i spelet annars.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Nu när det börja gå "rykten"(gamespot tror jag det var) som säger att man kommer behöva betala i BETAN samt när spelet väl kommer för vapen m.m.
Ska vara 10vapen som man ska kunna köpa genom Live, som inte går att få i spelet annars.

får se hur det går med det, hoppas ju inte men aja det är la något för nuubsen så dom kan klara att hålla takten

Medlem
Skrivet av Håkan:

Nu när det börja gå "rykten"(gamespot tror jag det var) som säger att man kommer behöva betala i BETAN samt när spelet väl kommer för vapen m.m.
Ska vara 10vapen som man ska kunna köpa genom Live, som inte går att få i spelet annars.

Det är 10 vapen man kan köpa på marketplace varav 5 av dom kan man få i "Gold edition" av bad company också

Medlem

gold edition ?

Medlem

Mm gold edition e som collectors edition elle va man ska säga. Har inte sett det på någon svensk sida dock. Hitta detta hos discshop,
http://www.discshop.fi/shop/ds_produkt.php?lang=&id=61399&lan...

Medlem

aha tack, det är ju lite dåligt att 5 av dom är i sån för inte alltid man får tag i en sån direkt

123
Skriv svar