Film från nästa World of Warcraft-patch

Robot
Inaktiv
Film från nästa World of Warcraft-patch

Next!

Medlem
Medlem

underbart,, ge mig 2.4 NU!

Medlem

hehe... go go Blizzard... dock spelar jag inte wow längre..

Medlem

För varje klipp jag ser från det här spelet blir jag mer nöjd att jag inte spelar det längre, och påminnd om hur jobbigt det faktiskt är.
Tack Blizzard för att ni håller mig borta!

Medlem

wow vare ja, inget för mig de inte

Medlem
Skrivet av cHILL:

wow vare ja, inget för mig de inte

Prova trialn och säg om det där.

Inaktiv

Att folk fortfarande spelar wow är för mig en gåta. Endgame är långt ifrån givande i wow

Inaktiv

epic!

hur är endgame inte givande, när dom lägger till sånna här saker gratis?! nöt

Medlem

Det är väl bättre endgame än vad CS någonsin haft så egentligen är det väl inte så konstigt att folk spelar vidare? Enda anledningen till klagomål mot bland annat WoW är ju det självklara att det är coolt att inte gilla mainstreamspel som många spelar förståss...


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem
Skrivet av Ghengis Khan:

Det är väl bättre endgame än vad CS någonsin haft så egentligen är det väl inte så konstigt att folk spelar vidare? Enda anledningen till klagomål mot bland annat WoW är ju det självklara att det är coolt att inte gilla mainstreamspel som många spelar förståss...

Hehe just det som är problemet med wow.
wow är en lätt och fluffig sockerkaka för pakad i en fin kartong, det fins väldigt mycket av den men den kommer bara i två smaker.
Stor och god men ingen direct substans eller valmöjligheter.

Wow är ett bra slö spel/mmo men det fins bättre mmo spel där ute.

(nu käner jag me sugen på en chocolate chip cookie)


signatur

It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

Medlem

vilket mmo där ute är bättre?

och menar du ur pvp eller pve håll.

pvp i wow är dåligt om man jämför med andra spel som ece lineage etc.

Men pve äger skiten ur allt som finns ute nu exl spel som kommer iår


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Ghengis Khan:

Det är väl bättre endgame än vad CS någonsin haft så egentligen är det väl inte så konstigt att folk spelar vidare? Enda anledningen till klagomål mot bland annat WoW är ju det självklara att det är coolt att inte gilla mainstreamspel som många spelar förståss...

Tycker du ramar in det där fint. Samma sak kommer hända med nästa stora spelfenomen. Vare sig det är Age of Conan, Warhammer eller nånting annat.

Trailern var dock inte så överdrivet intressant.

Medlem
Medlem
Skrivet av F3D:

epic!

hur är endgame inte givande, när dom lägger till sånna här saker gratis?! nöt

Hur kan ett spel som har månadskostnad vara gratis?

Du betalar ju for en tjänst, om de inte uppgraderar och förfinar tjänsten så finns det ingen anledning att fortsätta betala. Med antalet subscribers och de pengar Blizzard tjänar på WOW så tycker man att antalet content patches borde varit betydligt fler.


signatur

???????????????

Medlem

Trevligt

lite tråkig trailer dock

Medlem

Brukar inte klaga på felstavningar, men man måste ju säga att "Furu of the Sunwell" ser lite småkul ut ^_^


signatur

Videomupp

Medlem

Ser bra ut :). Fast man får väl aldrig köra sunwell.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

har vi ihjäl alla wow-spelare på ett bräde, saknar INGEN dem och vi har bättre anvädning av skattepengarna... DO IT!


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Inaktiv
Skrivet av gryzor:

har vi ihjäl alla wow-spelare på ett bräde, saknar INGEN dem och vi har bättre anvädning av skattepengarna... DO IT!

Bättre användning av skattepengarna? Hur menar du ? : b

Medlem

Rätt kul att folk som säger sig hata spelet tar sig endå tid att trycka på länken och kommentera
Personligen brukar jag hålla mig undan eller unvika saker som jag hatar


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av gryzor:

har vi ihjäl alla wow-spelare på ett bräde, saknar INGEN dem och vi har bättre anvädning av skattepengarna... DO IT!

Bättre användning av skattepengarna? Hur menar du ? : b

Jag vet inte om killen inbillar sig att staten betalar deras subscriptions eller något


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skrivet av Ankh:
Skrivet av bleak:
Skrivet av gryzor:

har vi ihjäl alla wow-spelare på ett bräde, saknar INGEN dem och vi har bättre anvädning av skattepengarna... DO IT!

Bättre användning av skattepengarna? Hur menar du ? : b

Jag vet inte om killen inbillar sig att staten betalar deras subscriptions eller något

Hade ju vart kul om staten ville stå för mitt kommande beroende av AoC. WoW däremot är ute i kylan


signatur
Medlem
Skrivet av WildThing:

Brukar inte klaga på felstavningar, men man måste ju säga att "Furu of the Sunwell" ser lite småkul ut ^_^

Feel the furu of Sunwell, rawr!

Inaktiv

Lolz på ovan inlägg.. Tja den där filmen var ganska intetsägande och Sunwell kommer nog många av oss aldri se, precis som vanligt när det gäller nya instancer etc. Nä jag fryser mitt konto till nästa expansion kommer, då är WoW kul i 2 månader till.

Medlem
Skrivet av WildThing:

Brukar inte klaga på felstavningar, men man måste ju säga att "Furu of the Sunwell" ser lite småkul ut ^_^

brukar inte heller klaga, men läs igen så kanske du ser vad det står.

Medlem
Skrivet av aegd:
Skrivet av F3D:

epic!

hur är endgame inte givande, när dom lägger till sånna här saker gratis?! nöt

Hur kan ett spel som har månadskostnad vara gratis?

Du betalar ju for en tjänst, om de inte uppgraderar och förfinar tjänsten så finns det ingen anledning att fortsätta betala. Med antalet subscribers och de pengar Blizzard tjänar på WOW så tycker man att antalet content patches borde varit betydligt fler.

precis lagom som det är ,


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

aaargh...!!
allt... så... fyrkantigt...
får ögonen.. att blöda...
måste titta på bordslampans.. runda form..

Tvi vale fyrkantig grafik ser fult ut nuförtiden, nästan lite som pixelgrafiken var för flera år sedan

Inaktiv
Skrivet av Ankh:
Skrivet av bleak:
Skrivet av gryzor:

har vi ihjäl alla wow-spelare på ett bräde, saknar INGEN dem och vi har bättre anvädning av skattepengarna... DO IT!

Bättre användning av skattepengarna? Hur menar du ? : b

Jag vet inte om killen inbillar sig att staten betalar deras subscriptions eller något

Tror han menar på att alla wow-spelare är arbetslösa och sitter hemma och suger på a-kassan.

123
Skriv svar