Film från nästa World of Warcraft-patch

Medlem

Jag tycker inte om MS-röj


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem
Skrivet av Kehldon:
Skrivet av Philip:

Du betalar för att spela, och så säger du att dom släpper uppdateringar gratis? FFS... dra upp ditt huvud ur marken gosse.

Du betalar för serverdrift, bandbred och personal som sköter handhavandet. Utveckling av nya produkter betalar du oftast genom box +expansioner. Visst det blir säkert en vis marginal med 10 milj konto, men det tycker jag lyckade utvecklare är värda.

En viss marginal är väl ändå en otrolig underdrift?
Nu har jag egentligen inget emot vare sig expansioner som inte är gratis eller månadskostnad. Gratis hade ju givitvis varit bättre men det funkar som det är nu också. 100kr är inte mycket tycker jag iallafall.

Inaktiv

urrrkkk för WoW

Medlem
Skrivet av Notumforce:

vilket mmo där ute är bättre?

och menar du ur pvp eller pve håll.

pvp i wow är dåligt om man jämför med andra spel som ece lineage etc.

Men pve äger skiten ur allt som finns ute nu exl spel som kommer iår

Inte vidare många, PVE så ligger oxo WOW långt efter många andra lir med.

Det WOW lider till största delen är att det inte är ett sandbox spel, du kan inte kontrolra något, ingen kan betyda något o.s.v finns igentligen inget annat att spela vidare en att få typ bättre gear för sig själv men det är allt.

Sedan finns det ett fåtal MMO's (Lineage, Lineage 2, Eve, UO ), dessa är de enda riktiga MMO's jag känner till, spel som har enorm frihet, och du kan kontrolera vad du vill, du är inte inlåst i en enda bana som T.ex. WoW, aka grind ( ja grind är inte enbart för XP, utan gear, honor and allt inräknat ), utan i dessa spel kan du kontrollera spelet, sätta stop för andra bland annat och äga sönder allt om man så kämpar för det.

Medlem
Medlem

ser ganska så maffigt ut ska bli kul att testa. men palla att dom ska fucka upp alla ui's IGEN.


signatur

P.L.U.R

INTE ner i träsket igen ....... inte ner i träsket igen ...


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Pansarknekt

Wpoot, det i de 2 första minuterna av filmen är ju bara Blood Elves lore. Hur dom blev till så att säga. Och det i den sista minuten såg ut som en ny instans så alltså visar filmen 1 nyhet, inte flera.

Ser fram emot Lich King, ge mig nu!


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Till Ghengis Khan:

Får man inte tycka vad man vill, eller? Bara för att många personer tycker om en sak så måste inte alla andra tycka om det.

Jag tycker inte om WoW för att om jag spelar det så sätts allting i mitt liv år sidan, dvs. skola och socialt liv.

Medlem

De lila boxarna kommer från transformers
Dendär flygande energibollen kommer från tecknade atlantis

Blizzard är värdelösa och den nya instancen ser ut som exakt alla andra BloodElf instancerna.. Alla som spelar wow och tror dom är bra på det.
SLUTA spela wow. blizzard har gjort spelet så lätt så alla tror dem är bäst för alla kan vara bra för det är inget svårt spel :s
skaffa er ett liv iställe föratt bli hypad för denna töntpatch. alla har redan sett en såndär stor elemental gubbe. Säger ragnaros er något? Ja kanske är det just en till sån gubbe som blizzard har kommit på för deras fantasi är värdelös när det gäller wow. Dom återanvänder samma gubbe 9328gr. dom kanske har ändrat lite men det är fortfarande en likadan gubbe. vad är ens meningen att slåss mot honom igen? Ni dödade han i vanliga världen, vad får ett att gå vidare?

Inaktiv

Det är ganska roligt att Blizzard gör filmer för en ny patch (en stor). Fast... filmen... ja.. var inte bra!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Filmen sade mig inte särskilt mycket, men det är väl alltid trevligt att de engagerar sig.

@ Jeehao #69, Om spelet är så förbannat lätt, varför tar du inte då och vinner 75,000 dollar i den kommande turneringen? Tro mig, det finns skill kvar i spelet, dock krävs det inte av den genomsnittliga spelaren. Arena på hög nivå samt raidledande i instanser som inte ännu klarats kräver färdighet och kunskap.
Allt handlar för övrigt om hur det ser ut, eller hur?

Medlem

gief epix!!!1!!one!!!!!


signatur
Medlem
Skrivet av Frisky:

Till Ghengis Khan:

Får man inte tycka vad man vill, eller? Bara för att många personer tycker om en sak så måste inte alla andra tycka om det.

Jag tycker inte om WoW för att om jag spelar det så sätts allting i mitt liv år sidan, dvs. skola och socialt liv.

Lösning: Självdisciplin.

Medlem

typ

iaf blir säkert nice detta btw tycker pve är sjukt roligt jämfört med alla mmo där ute .

age of conan är ju det man hoppas blir nästa steg war kan säkert också bli skoj men dom är i beta så går inte o säga nått om dom än.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

123
Skriv svar