Call of Duty 4 uppdaterat

Robot
Inaktiv
Call of Duty 4 uppdaterat

möjligheten att stänga av ljudet från medspelarna låter helt underbart

Medlem
Medlem
Skrivet av MillionStylez:

möjligheten att stänga av ljudet från medspelarna låter helt underbart

Behöver samma sak i PC-versionen tycker jag, att kunna stänga av individer mitt i en match. Så fanatiskt jobbigt att höra småbarn bara yla en massa konstiga saker...

Inaktiv
Skrivet av Gagoff:
Skrivet av MillionStylez:

möjligheten att stänga av ljudet från medspelarna låter helt underbart

Behöver samma sak i PC-versionen tycker jag, att kunna stänga av individer mitt i en match. Så fanatiskt jobbigt att höra småbarn bara yla en massa konstiga saker...

Hmm, jag var övertygad att man kunde det. Är det inte så?

Medlem
Skrivet av RastaMan:
Skrivet av Gagoff:
Skrivet av MillionStylez:

möjligheten att stänga av ljudet från medspelarna låter helt underbart

Behöver samma sak i PC-versionen tycker jag, att kunna stänga av individer mitt i en match. Så fanatiskt jobbigt att höra småbarn bara yla en massa konstiga saker...

Hmm, jag var övertygad att man kunde det. Är det inte så?

Ja det kan man.
Cod4 är en av de mest mod vänliga och tweak vänliga spel tack gode gud för PCn iaf.

Medlem

Vill ha patchen till PC.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

UGh varför lägga ner massa tid på ett FPS spel till konsol? när kommer pathen med nya stora banor till PC eller ska de bli ett "addon" som kommer kosta 399 ? UGh e allt jag kan säga

Medlem
Skrivet av CivilAction:

UGh varför lägga ner massa tid på ett FPS spel till konsol? när kommer pathen med nya stora banor till PC eller ska de bli ett "addon" som kommer kosta 399 ? UGh e allt jag kan säga

För det är där speltillverkarna tjänar mest $$$


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

CivilAction - dom har redan sagt att det blir gratis till pc.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jaså, det går? Då har jag nog missat det...

Medlem
Skrivet av CivilAction:

UGh varför lägga ner massa tid på ett FPS spel till konsol? när kommer pathen med nya stora banor till PC eller ska de bli ett "addon" som kommer kosta 399 ? UGh e allt jag kan säga

Ja jag spelar custom maps bara så spelar ingen roll.;)


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Tycker Custom maps är coola designer - men oftast inte tillräckligt mycket detaljer för jag ska gilla att spela dom en längre tid.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Jag föredrar att göra egna banor. Har alltid tyckt det vart kul att göra till CoD spelen.


signatur
1
Skriv svar