The Sims 3 presenterat

Medlem

Tycker grafiken är rätt tråkigt, får ju tänka att skiten säkerligen kommer spelas till 2014 eller något. Och då känns det ju inte så hippt att ha gammal skruttig grafik från Sims2. Visst, kanske inte ska vara crysis, men vore nog bättre om man kunde ställa in mellan "kontors-dator till monster-dator", för om 4-5år så lär ju alla datorer kicka dagens datorers ass utan problem. Och sitter man då med ett spel som ser ut som lego, så är det ju ingen höjdare.

Medlem

Ser lika stelt ut som tvåan. Dåligt.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem
Skrivet av Gagoff:

Hade man kunnat rotera möbler helt fritt osv, samt haft valmöjlighet att de ska "klistras" i rutnät så hade det varit ett plus. Att de går att ställa på diagonalen borde ha varit självklart från Sims 1.

Sen vet jag inte om det är någon övrig poäng med det... men man lär väl testa

Att inte ha dom på diagonalen underlättar väl pathfinding kan jag tänka mig.

Inaktiv

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN!!!!

(nej inte mer nu... )


signatur

War never changes.

Medlem

Ser ut som SIms 2 med en minimalt upphottad grafik.

Snark.

Medlem
Medlem

Hahah sims 2 ser det ut som.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Brukar alltid spela sims spelen lite, men detta ser faktiskt inte så nice ut.. lite bättre grafik men nå mer än det är det verkligen inte.

Medlem

"Idag släppte så äntligen Maxis bomben vars namn är The Sims 3." Den var dåligt formulerad...

Åh ja mer nötter som tycker man ska spela icke passande spel på konsoll?!=) Det är är säkert roligt att pricka in möblerna med några värdelösa pinnar på dosa.

Har aldrig förstått hur folk kan betala för sånn här smörja, ett evighetspel som inte har någon handligen överhuvudtaget?! Världen är defentivt på väg att gå under...


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv

de ser ju helt katastrofalt fult ut, usch!

Inaktiv

+ 10 galna expansion packs

Medlem

crap-graffe


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

hade också gärna sett lite mer grafikmässigt. men när man tittar lite extra på det så.. Ser det iaf mycket bättre ut än 2:an. I like.

Inaktiv

Kom ihåg att det är NÄSTA år det släpps så bilderna som vi ser nu kommer säkert bli skapligt bättre när det släpps.

Medlem
Skrivet av HavoX:

Kom ihåg att det är NÄSTA år det släpps så bilderna som vi ser nu kommer säkert bli skapligt bättre när det släpps.

Nja är osäker jag.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Fyfan va man längtar då

Medlem

grafikmässigt så var det ingen "Jätte" förändring, det är säkert som en "Sims2 fast med alla expansioner" skulle iof var väldigt skönt, tror dock inte detta är något är värt att vänta på tills 2009...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Skratta eller gråta...jag vet seriöst inte.

Inaktiv

Varför är det grafiska prio numero ett för de flesta?

Och så gnäller folk på att det inte kommer några bra spel... eftersom utvecklarna skiter i storyn och snickrar bara på det visuella... ja jösses.

Medlem

Jag önskar att man la in ett system så man kan förminska/förstora rutnätet i spelet så att man kan placera saker lite mer som man behagar.
Annars tycker jag att det såg helt ok ut! Grafiken är inget jag bryr mig speciellt mycket om när jag lirar The Sims 2, finns däremot många andra viktigare områden som man kan förbättra.

Medlem

Vad gulligt....

Medlem

Hur många expansioner gissar ni på??!

Medlem

meh, dom är ju seriösa...


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Medlem

Buuuu, har aldrig varit så ointresserad av en AAA-titel.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Att grafiken är mindre bra är inte så konstigt. Spelets huvudmålgrupp har väl knappast de senaste grafikkorten...

Huvudsaken är att det blir tillräckligt nytänkande och skoj för att de som gillar SIMS ska tycka om det!

Medlem

Ge mig detta till 360n!

Inaktiv

suck, nu kommer allas flickvänner sitta o ugla vid datorn

Medlem

Herre gud,, aja syrran blir la kanske glad ^^

Medlem
Skrivet av toern:

Hur många expansioner gissar ni på??!

Jag gissar på 7st eftersom de kör med det


signatur

Rädda skogen ät en bäver

123
Skriv svar