Snyggare artiklar på FZ

Robot
Medlem
Snyggare artiklar på FZ

Mycket bra FZ!

Medlem

Ni blir bara bättre och bättre


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Bra jobbat! Ett extra plus i kanten.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Inaktiv

snyggt!


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Inaktiv

Härligt att ni bara blir bättre och bättre!


signatur
m1
Medlem

Ser bra ut som vanligt!

Skriva ut-funktionen kan bli intressant på längre artiklar, som topp 100-listan ni publicerade runt nyår

Medlem

Fint att ni uppdaterar bakom kulisserna, det blir som sagt bara bättre och bättre. Inte lönt att dra en "bilddagboken" och uppdatera designen så att alla blir hysteriska ^^

Medlem

Fan va bra!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Underbart! Jag gillar starkt att ni INTE har reklam mitt i era artiklar. Det förbättrar läsandet enormt mycket.

Bra jobbat FZ!°


signatur

O'rly? Ya'rly!

Medlem

Stämmer in i lovorden. Fet tumme upp

Medlem

hmm Säkert bättre nu MEN!

Så fort man kommer över normalstora bokstäver grötar texten ihop.
Ska det va så? :crazy:(kanske alltid varit så dock)


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Antikvitet

Förklara gärna hur du menar.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv

Ser riktigt trevligt ut. Nu känns funktionerna med artiklar på flera sidor inte som ett fulhack längre och allt fungerar mycket smidigare.

Bilden för Artikelportalen får däremot underkänt. Den passar inte riktigt in i mitt tycke får jag tillägga. (artiklar_logo01.jpg)

ptr
Medlem

nice indeed! men bara jag som skulle vilja se bild på ett wii, xbox 360, ps3 eller pc för att veta vilken platform nyheten tillhör. blir bara förvirrand av de här jävla punkterna. Enda jag lärt mig under typ ett år är att xbox360 nyheter har en grön färg.

dmn
Medlem

Håller man musen över bilderna under "Hetaste artiklarna"- och "Högst betyg senaste månaden"-rubrikerna så börjar bilderna flimra som satan i Opera (9.26)...

Medlem
Skrivet av dmn:

Håller man musen över bilderna under "Hetaste artiklarna"- och "Högst betyg senaste månaden"-rubrikerna så börjar bilderna flimra som satan i Opera (9.26)...

Inga problem i Opera 9.50 BETA build 9841


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem
Skrivet av teX:

Bilden för Artikelportalen får däremot underkänt. Den passar inte riktigt in i mitt tycke får jag tillägga. (artiklar_logo01.jpg)

Håller med där. Den borde vara lite med "FZig", dvs de rätta färgerna.

Medlem
Medlem

Grym schysst gjort. Detta är vad som gör er till bästa sidan!

Bra jobbat!


signatur

Niet.

Medlem

Ser riktigt stiligt ut. Inte en total förändring - snarare en förädling av det som redan fanns vilket är det absolut bästa sättet att utvecklas på.


signatur
Medlem

Känns som att designen borde testats lite mer i olika webläsare... IE7 visade inte texterna över bilderna korrekt på jobbet, IE8 Beta visar hela fz helt åt skogen men det är inte mycket att göra åt...
Stabil version av Opera (och äldre betor) har samma fel som IE7 med bilderna och senaste Opera Betan visar vissa marginaler fel (högermarignalen för namnet på artikelförattaren).
Firefox däremot visar vad man vill se...

Sedan fungerar inte fontskalningen perfekt vid lite större font-storlekar, verkar som line-height inte ökas tillräckligt mycket... Öka fontstorleken 10 ggr och ni förstår vad Tobbe skrev tidigare och jag talar om...

Däremot så ser det riktigt bra ut och ni har fått klart bättre plats för annonserna utan att det stör innehållet. Om ni kunde sluta ta in animerade annonser skulle jag inte längre blocka annonserna...

Sen skall ni ha stor eloge för att sidan fungerar så bra som den gör för folk som inte har ECMAScript aktiverat utan använder er av rena html-funktioner i grunden. Ni får däremot omläxa på att sidan inte validerar...


signatur
Inaktiv
Medlem
Medlem

Nää fyyyyyyyy va grymt bra ni är!

Medlem

Mycket bra att ni fortsätter utveckla och förbättra sidan.

Skrivet av ptr:

nice indeed! men bara jag som skulle vilja se bild på ett wii, xbox 360, ps3 eller pc för att veta vilken platform nyheten tillhör. blir bara förvirrand av de här jävla punkterna. Enda jag lärt mig under typ ett år är att xbox360 nyheter har en grön färg.

Håller med. Gillar inte alls de färgade bollarna. Hade varit mycket bättre med bilder föreställande respektive maskin eller bara namnet skrivet i klartext.

Medlem

Hur kommer det sig att bara tester av PC-spel syns under "Senaste speltester", och att tester av konsollspel hamnar under "Senaste artiklar"?
Tycker att tester av konsollspel också borde vara under speltester.

Medlem

Redigt bra :D, fortsätt såhär

12
Skriv svar