Vegas 2-tävlingen är avgjord

Robot
Medlem
Vegas 2-tävlingen är avgjord

Gratulerar!

Faktiskt roliga svar de gett. Sista frågan menar jag då alltså

Medlem

Hade svarat att skillnanden mellan CS och RS är att man slipper bli kallad noob, köttskalle m.m. när man misslyckades med RS.

Inaktiv

Inte ens jag kan finna något att klaga på (än)...

Medlem

Värdiga vinnare, speciellt Gustav's. Grattis! Ses online.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Grattis till alla som vann

Medlem

grattis, nån som har testat ps3 exet ännu?

Medlem

Jag är chockad och överlycklig. Jag tyckte min rad var rolig, men förstpris? Bättre överraskning kan man inte få en förmiddag innan man ska till jobbet.

Tack FZ!

/Martin Lindberg

Medlem

Jag skrev som frisvar:
Att Rainbow Six antiterroristerna får Counter Strike antiterroristerna att liknas dagisbarn på ett dagis.

Helt otroligt att man bara behöver skriva Tom Clancy för att vinna.
Men grattis till vinnarna.

Medlem
Medlem
Citat:

Rainbow Six antiterroristerna får Counter Strike antiterroristerna att liknas dagisbarn på ett dagis.

Det kanske hade gått bättre om du skrivit på korrekt svenska...?


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem
Skrivet av SteinbergX:
Citat:

Rainbow Six antiterroristerna får Counter Strike antiterroristerna att liknas dagisbarn på ett dagis.

Det kanske hade gått bättre om du skrivit på korrekt svenska...?

Vad är det för fel på den texten?

Medlem

Haha riktigt sköna bidrag!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Citat:

Vad är det för fel på den texten?

Lite mer korrekt svenska hade varit - "Rainbow Six antiterrorister får Counter Strikes antiterrorister att likna dagisbarn på ett dagis."


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Inaktiv
Skrivet av SteinbergX:
Citat:

Vad är det för fel på den texten?

Lite mer korrekt svenska hade varit - "Rainbow Six antiterrorister får Counter Strikes antiterrorister att likna dagisbarn på ett dagis."

word...med så kass svenska bör man inte få vinna någonsin

Medlem

W00t, jag vann!

Jag satt faktiskt och lirade ettan med en kompis igår -- skitkul var det, och vi pratade om hur najs det vore om jag vann den här tävlingen så att jag inte behövde vänta på nedsatt pris för att kunna få tag i tvåan


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

grattis alla vinnare:)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv

Gillade detta bidrag: "20 ord? Räcker väl med två; Tom Clancy." av Markus.

Grattis dudes!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Medlem

Den här gånger var bidragen riktigt roliga och alla förtjänar sina priser. Grattis!

Medlem

Jajävlar, sparade en 600 kr nu när man vann!
Om tvåan är i närheten av så jävla bra som ettan var så måste jag nog sluta jobba :heart:

Medlem

http://www.blocket.se/vi/15535410.htm?ca=23_16_s

"jag har vunnit två styken X360 Wireless controller, en blå och en rosa. Efter som att jag inte har en X-box behöver jag inte kontrollerna."

Det känns som en av vinnarna i Alla Hjärtans Dag-tävlingen säljer sin vinst. Om det nu inte är fler som tävlar ut såna kontroller.

Inaktiv
Skrivet av Håkan:

http://www.blocket.se/vi/15535410.htm?ca=23_16_s

"jag har vunnit två styken X360 Wireless controller, en blå och en rosa. Efter som att jag inte har en X-box behöver jag inte kontrollerna."

Det känns som en av vinnarna i Alla Hjärtans Dag-tävlingen säljer sin vinst. Om det nu inte är fler som tävlar ut såna kontroller.

750 spänn för båda när man kan få dom för 500 på webhallen

http://www.webhallen.com/prod.php?id=84235

FML
Medlem

Grattis till vinnarna!

Har inte ens spelat klart första, knappt datorn hänger med :/
Men tröjorna som lockade mig mest.

Jag fick jue inget pris jag blir tårögd


signatur
1
Skriv svar