Beatles: Rock Band 27 dagar kvar - Beatles in box

Inaktiv
Beatles: Rock Band 27 dagar kvar - Beatles in box

09.09.09 är en hedersdag för Beatles-fans på mer än ett sätt. Beatles: Rock Band släpps nämligen tandem-stajl ihop med en Beatles-box som innehåller gruppens samtliga studioalbum i remastrad form. Vilken box sen. KOLLA PÅ DEN! Det är sånt här som kan bromsa illegal nedladdning. Modebloggarläge intaget: Gah! GE MIG! VILL HA! AARGGH! IIEEEH! NU!!

P.S Tre album har än så länge utannonserats som DLC. De kvarvarande låtarna från Rubber Soul, Abbey Road och Sgt Peppers Lonely Hearts Club Band släpps alla under hösten. Behöver jag säga att jag är så glad att jag rullar runt? D.S

#blogg

Medlem
Beatles: Rock Band 27 dagar kvar - Beatles in box

CD-utgåvor antar jag? Tss tss. Ska man släppa Beatles ska man göra det på riktigt.

1. Mono. Ryktet låter gälla att stereoversionerna är omgjorda så till den milda grad att det saknas musik, stämmor och ljud från inspelningarna. Fy för musikbolagen.

2. Vinyl. There's only one way to listen to Beatles.


signatur

- Ät mig levande.

Inaktiv

1. De audiophiler som fått förhandslyssna har sagt att resultatet varit "över förväntan". Därtill släpps också boxen i en mono-version för de fans som inte känner sig redo för steget till stereo.

2. Möjligen om du vill att din hund (eller andra varelser som kan uppfatta ljud på 22,5Mhz) ska få ut mer av upplevelsen.

Medlem

Punkt 1 avklarad: Is all good in da hood!

Punkt 2: Jag säger inte att jag vill a det för ljudets skull (även om en del folk faktiskt kan skilja på det ena och det andra). Jag vill ha det för känslans skull. Men jag har bara två Beatles-LP i samlingen till mitt försvar.


signatur

- Ät mig levande.

Medlem

Wow, det där var en fin samling...

1
Skriv svar