NCSoft VS Blizzard

Medlem
NCSoft VS Blizzard

MMOsite har gjort en mycket intressant artikel där dom jämför och går igenom NCSoft och Blizzards headquarters, alltså... Huvudkontor. Just nu leder NCSoft med rösterna och det är inte så konstigt. Kolla på bilderna och läs texten för NCSoft och du är övertalad. Dom har det snustorrt med gym, bibliotek, utställning, besökarrum med internet och datorer plus mycket mer! Tyvärr fick MMOSite aldrig gå till deras riktiga kontor. Men som jag sa, en mycket intressant artikel som är värd att läsa om du gillar att se hur folk har det i deras arbetsplats.

LÄNKAR:
NCSoft
Blizzard

#blogg


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
NCSoft VS Blizzard

NCsoft hade det ju lagom mycket mer stilrent men DICE kontor är fortfarande No1.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

coolt


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem

Jag förstår inte varför du hela tiden publicerar en massa tjafs om Ncsoft? Att du gillar dem det märks men vadå? Försöker du att bevisa att Ncsoft gör bättre spel genom att länka till en genomgång av deras hq?

Det kanske bara är jag som tänker fel men gör verkligen snygga möbler bra spel eller är det duktiga programerare? Blizzards HQ är de antagligen fullt upptagna med att göra bra spel som säljer. De har ju flera stora spel på pång Starcraft 2, Diablo 3, 2 helt nya mmo spel, konstant patchande av wow.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Jag förstår inte..

Själv ogillar jag bara Blizzard och allt dem står för.
Så lite av det du sa kör jag med.


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem
Skrivet av Lajocke:
Skrivet av Hardboiled15:

Jag förstår inte..

Själv ogillar jag bara Blizzard och allt dem står för.
Så lite av det du sa kör jag med.

Vad är det Blizzard står för? Är det deras fel att deras spel säljer som smör och gör dem rika?


signatur

I got a Goldenshower.

1
Skriv svar