Ännu en gång i skogen

Medlem
Ännu en gång i skogen

Blev lite sugen på att testa LotR-MMOt för ett tag sen och idag har jag slagit till och dratt ner en trial, för att se hur det verkar vara. Än så länge? Helt okej, skapade en Dvärg Champion (deras närstridsdpsare) och sprang in i någon gruva där jag direkt mötte Gimli, ganska kul, "mitt" intro till äventyret verkar utspelas innan Bilbo slöt upp med dvärgarna och smiskade Smaug, ganska fräckt! Det är inte det snyggaste spelet men det har ju å andra sidan några år på nacken nu, vet inte om jag kommer fastna för det på samma sätt som med WoW, men vem vet?

Jag gillar att det utspelas i Tolkiens värld, det är en genomarbetad fantasysättning och förmodligen starkare i historia än Warcraft, det är därför jag vill spela det, känna på loren osv. Självklart jämför jag allt jag gör i LotR med Warcraft eftersom det är det enda MMO-liret jag kört innan, det är ofrånkomligt så att säga. Det jag egentligen vill spela ännu mer just nu är The Old Republic, men det är nog främst för att jag är en sån Bioware-fanboy, alltid vart och kommer alltid förbli.

Sen är det ju inte helt fel med färgglada ljusstavar, inget man säger nej till. Är dessutom aningen trött på "Döda fem fula björnar"-uppdrag, något som Stjärnkrigarspelet skall vara fritt ifrån, jubel!

#blogg


signatur
Medlem
Ännu en gång i skogen

PC GAMER: "A horrifying truth becomes apparent: The Old Republic is a credible World of Warcraft killer."

BioWare har något riktigt riktigt stort på gång här!
Något som till och med jag kan tänka mig att fastna i

Medlem

Klart du ska, roligast när man spelar med folk man känner! Är ganska säker på att OR kommer funka på min laptop också, så varför inte?


signatur
Medlem

Tror lätt att det kommer funka!
Fick även Overlord II på lanet, Det Är Öwesöme!


signatur

+Werewolf-Legion+

Medlem
Skrivet av Zodiak666:

Tror lätt att det kommer funka!
Fick även Overlord II på lanet, Det Är Öwesöme!

Fan va gött! Massa bra grejer sen när man kommer hem till Götet någon gång!


signatur
1
Skriv svar