Medlem
Nytt Headset

Har haft en uppsjö headset genom åren och har väl egentligen aldrig varit riktigt nöjd. Det senaste jag hade var IceMat "vad det nu hette" men hårdplast har en tendens att sprika, vilket även detta gjorde och pajjade helt efter bara 5 månader. Gick tillbaka till min gamla cosonic som funkar utmärkt, dock e micken paj, så jag tänkte skaffa ett nytt helt enkelt.

Funderade på Speedlinks Medusa 5.1 vilket e en rak kopia på min cosonic, men jag e kluven likförbannat.

Nån som har ett förslag om ett bra HS som håller och har surround?

Medlem

Tänkte själv köpa ett Medusa headset, har dock inte blivit av än.
Det har fått hyffsad kritik i olika tester.
Jag hittade även ett annat alternativ, kommer dock inte ihåg vad det hette. Även det var 5.1


signatur

Spelat sedan q2 :)

Inaktiv

Jag har haft medusa 5.1 headset... eller ja har fortfarande kvar det men använder inte det för jag blev så less på att höra alla gsm-störningar i lurarna.

Ibland kunde jag till och med höra någon gubbe som satt å snacka :/. Mycket lågt dock, knappt så det gick att uppfatta vad han sa, men han hördes iaf.

Så jag la det headsetet åt sidan och köpte ett annat.

Tycker du det skulle vara störande med gsm-störningar så är medusa headsetet inte att rekomendera iaf. Sen känns det lite plastigt och basen är inte speciellt bra, näst_in_till uselt.

Tyvärr har jag inte hittat ett enda headset som fallit mig helt i smaken.


signatur

Spel: Intel Core 2 Duo E6600 | Asus P5W DH Deluxe | 2048MB Corsair PC6400 DDR2 | 1x WD raptor 36Gb 1x Hitachi 250Gb | POV 7800GT

Inaktiv

steelsound 5h är ett skönt headset och hyffsad prisklass då den ligger på 550- 600:- skön model sitter fint på huvet, passa dej för att tappa den i hög hastighet XD (tappade mitt när jag åkte i ramp med min skateboard)

;D när jag tappat mitt 5h 8 gånger i asfalten slutade ena luren funka ;D fast annars är de fint ! ;D


signatur

dator : spelbar.

Medlem

Hehe, ja men då tål dom ju lite stryk. Mina icemat råkade jag somna med, då sprack plasten :/.

Gsm-störningen vet jagom eftersom mina cosonic e likadana, kan störa mej på det, men surrounden e såpass bra så jag lät det bero. Ska kolla upp steelsound lurarna, dom verkar nice. Tror jag kollat upp dom förut, men valde cosonic istället. Bad misstake känns det som, men nu får det bli dom ^^. Tack för tipset

Inaktiv

;D hoppas du blir nöjd


signatur

dator : spelbar.

1
Skriv svar