Bamsepatch till Hellgate London släppt

Robot
Inaktiv
Bamsepatch till Hellgate London släppt

Det var ett tag sen man hörde något om spelet, synd att det inte blev vad det hade kunnat bli

Medlem

Spelet börjar närma sig en fullversion!

Medlem
Medlem

Fattar fortfarande inte varför de inte har med stöd för LAN-spelande..


signatur

I am become Glyphs. The time of secrets is almost over. A new age approaches.

Medlem

Ack. Vilken besvikelse detta spel har blivit. För konspirationsteoretiker kan jag annars rekommendera www.flagshipped.com som är en sida helt och hållet tillägnad - att hata Hellgate:London Nu senast med underhållande om än lite skruvade ideer om varför vissa vapen försvann i patchen. Vi andra lutar oss tillbaka drömmer om Diablo III och tänker på vad som kunde ha varit.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av hulken:

Det var ett tag sen man hörde något om spelet, synd att det inte blev vad det hade kunnat bli

det är på gång:)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

nu saknas bara pvp hihi !

Inaktiv
Skrivet av Ravenknight:

Vi andra lutar oss tillbaka drömmer om Diablo III.

Hoppas verkligen att det kommer , tror det ligger dolt som Starcraft 2 också gjorde

Medlem

Jag blev besviken. men kanske ska testa seanste patchen lite, har en lvl 16 blademaster som ligger och ruttnar.

Fan.. hoppades verkligen på något som kunde få mig att ha lika kul som jag hade med D2. Men nu sitter man här med sin 3:e 70 wowkaraktär och spyr...

Blir nostalgisk bara jag tänker på det, skulle kunna plocka upp det och börja spela vilken dag som helst. men är för lat att byta skiva stup i kvarten vid installen

Medlem
Skrivet av ariola:

nu saknas bara pvp hihi !

pvp finns redan har gjort de ett tag fast kanske inte som en stor arena då:P


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv

Varför kan man aldrig få med Bamse i en Bamsepatch.

Medlem

nice mer gottis


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Nice!


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem

Hell yeah!

http://www.blizzard.com/us/jobopp/designer-lead-3d-level.html

"The team behind Diablo I and II is looking for a skilled lead 3D level designer with experience building levels using Maya or other similar 3D level building tools."

Medlem

Jag var rätt besviken på detta spelet - men ett par patcher så kan man nog ändra uppfattning


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Är spelet värt att köpa nu då?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Jag hade kul med det ett tag, men efter att illusionen av ett varierat itemförråd och banlayout (+buggighet maximum) hade försvunnit efter ett par dagar så orkade jag inte röra det mer.. ligger och skräpar på någon hylla.

Känns som om skeppet läcker på lite för många ställen för att rädda det.

1
Skriv svar