Project Reality uppdaterad

Robot
Inaktiv
Project Reality uppdaterad

Så lustigt, jag som har kämpat både igår och idag med att få den förra versionen att fungera, till ingen nytta.
Battlefield 2 måste vara ett av tidernas buggigaste spel, och då även Project Reality har sin beskärda del av buggar så verkar det i slutändan mest vara en fråga om tur att få spelet att fungera som det skall.

Får väl se om det går bättre efter patchen, av någon anledning så betvivlar jag det.

Inaktiv

Kära Internet,

Vänligen sluta använd "Project någonting" som surrogat för ett riktigt och orginellt namn. Tack.

- The management


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

Inaktiv

Vad är det för fel på BF2142, är det svårt modda till det lr?.

Medlem
Skrivet av wiseguy:

Kära Internet,

Vänligen sluta använd "Project någonting" som surrogat för ett riktigt och orginellt namn. Tack.

- The management

Eh? Dags o komma nu? Inte precis så att modden är ny. Men som vanligt antar jag att folk utan vettiga åsikter alltid ska kladda ner..

Inaktiv
Skrivet av KiWi:
Skrivet av wiseguy:

Kära Internet,

Vänligen sluta använd "Project någonting" som surrogat för ett riktigt och orginellt namn. Tack.

- The management

Eh? Dags o komma nu? Inte precis så att modden är ny. Men som vanligt antar jag att folk utan vettiga åsikter alltid ska kladda ner..

Ta det personligt vetja...


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

Medlem
Skrivet av Jowy of Highland:

Så lustigt, jag som har kämpat både igår och idag med att få den förra versionen att fungera, till ingen nytta.
Battlefield 2 måste vara ett av tidernas buggigaste spel, och då även Project Reality har sin beskärda del av buggar så verkar det i slutändan mest vara en fråga om tur att få spelet att fungera som det skall.

Får väl se om det går bättre efter patchen, av någon anledning så betvivlar jag det.

Nog problem på din hårdvara i kontext med BF2/PRM.
Jag har inga som helst problem, och många v mina kompisar likaså. Testa att installera om allt, inklusive windows :).

Skrivet av wiseguy:

Kära Internet,

Vänligen sluta använd "Project någonting" som surrogat för ett riktigt och orginellt namn. Tack.

- The management

Det är precis "Project Reality" (Projekt: realism) så varför döpa det till något annat? ^^

Modden startade som en mindre mod (Hette: Project Reality Mini Mod). Så det är troligt att PR är ett gammalt namn som fått hänga kvar.

Jag yycker dok det är en underlig sak att klaga på. Men så heter du ju "wiseguy"...


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

denna mod är ju den bästa till BF 2, den enda mod som kan komma i kapp denna mod är FH 2

Medlem

Den nya banan Operation Archer är helt underbar.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Spelupplevelsen i PR är helt otrolig, men jag orkar inte strula med BF2 nu när man kan hoppa in i CoD4 och lira på 20 sekunder.

Medlem
Skrivet av wiseguy:
Skrivet av KiWi:
Skrivet av wiseguy:

Kära Internet,

Vänligen sluta använd "Project någonting" som surrogat för ett riktigt och orginellt namn. Tack.

- The management

Eh? Dags o komma nu? Inte precis så att modden är ny. Men som vanligt antar jag att folk utan vettiga åsikter alltid ska kladda ner..

Ta det personligt vetja...

Varför skulle jag ta det personligt? Jag menar, du verkar ju inte vara den skarpaste kniven i lådan..

Inaktiv
Skrivet av KiWi:

Varför skulle jag ta det personligt? Jag menar, du verkar ju inte vara den skarpaste kniven i lådan..

Hehe... jag antar att ironi inte är din starka sida.


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

Inaktiv
Skrivet av Shimo:

Det är precis "Project Reality" (Projekt: realism) så varför döpa det till något annat? ^^

För att man kan?


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

Medlem
Skrivet av wiseguy:
Skrivet av KiWi:

Varför skulle jag ta det personligt? Jag menar, du verkar ju inte vara den skarpaste kniven i lådan..

Hehe... jag antar att ironi inte är din starka sida.

Haha, det verkar inte vara din starka sida heller =D

Medlem

Jag är stark.

Ska vi fortsätta å posta strunt?

Medlem

nice.. ska testa om det fungerar nu...

Medlem
Skrivet av sgt.eagle:

denna mod är ju den bästa till BF 2, den enda mod som kan komma i kapp denna mod är FH 2

De går ej att jämföra.


signatur

Bengebolle

Medlem

inte vapen/tidsålder mässigt möjligen men i spel upplevelse

Medlem

Helt klart att testa om ni gillade Bf2 men saknade realismen i det, säger inte att det är perfekt men det är roligare teamwork. T&T servern är ett hett tips för er som gillar det.

Ses serverside.

Medlem
Medlem

Jag testade det här för ett långt tag sedan men det var inget speciellt då, blir impad av listan så det är nog dags att dra fram BF2 skivan igen!

Medlem

Jävligt roligt spel bland det roligaste jag har spelat. Men jag förstår om man tycker det e tråkigt kräver mycket ork och tålamod pga av all realism. E man sugen på ett actionfyllt cod spel e det här fel.

Medlem

Hade spelet förut, men jag fann det inte särskilt lockade. Har ingen lust att ladda ned igen och pröva dessa förbättringar, men det låter riktigt bra.

Medlem

Blir till att plocka fram BF2-skivan igen, det här lät spännande!

Medlem

Ja det blir bara mer och mer att hålla reda på...men det är kul


signatur

Alfa Bertil

Inaktiv
Skrivet av Shimo:
Skrivet av Jowy of Highland:

Så lustigt, jag som har kämpat både igår och idag med att få den förra versionen att fungera, till ingen nytta.
Battlefield 2 måste vara ett av tidernas buggigaste spel, och då även Project Reality har sin beskärda del av buggar så verkar det i slutändan mest vara en fråga om tur att få spelet att fungera som det skall.

Får väl se om det går bättre efter patchen, av någon anledning så betvivlar jag det.

Nog problem på din hårdvara i kontext med BF2/PRM.
Jag har inga som helst problem, och många v mina kompisar likaså. Testa att installera om allt, inklusive windows :).

Skrivet av wiseguy:

Kära Internet,

Vänligen sluta använd "Project någonting" som surrogat för ett riktigt och orginellt namn. Tack.

- The management

Det är precis "Project Reality" (Projekt: realism) så varför döpa det till något annat? ^^

Modden startade som en mindre mod (Hette: Project Reality Mini Mod). Så det är troligt att PR är ett gammalt namn som fått hänga kvar.

Jag yycker dok det är en underlig sak att klaga på. Men så heter du ju "wiseguy"...

Mmm så du menar att det inte är ngt problem om man behöver ominstallera allt ink win?
Känns som ett rätt stort problem i mina öron.

Rätt många följdproblem och jobb som kommer med en ominstallation. I alla fall för mig.

Medlem

vad ska man göra om spelet stängs ned när man har laddat ca 13%?

Medlem

Atle har du testat att köra en regg clean eller så... Hajar inte varför detta lir skulle ställa till med problem...
emme har du tryckt in alla uppdateringar


signatur

Alfa Bertil

Inaktiv

Vad ska man göra om datorn får totalfnatt när man försöker starta installern?

Seriöst, det är bara jag som har det här problemet eller hur?

Medlem

Problemet är att det är så mycket som måste klaffa för att man ska få den där grymma spelupplevelsen som man bara kan få i PR. Man måste få igång spelet, hitta bra server och ha tur med att det är engagerade spelare. Lirade ett tag på en brittisk server där en massa militärfolk spelade teamplay med mickar. Sjukt roligt och otroligt realistiskt (dom körde "riktig" taktik med orderföring och dylikt).

12
Skriv svar